even voorstellen....

A

Anoniem

Guest
hallo lieve mensen allemaal,
hier mijn story,
ik ben 29 jaar ben getrouwd en heb een zoon van net 5 jaar...zoonlief is met veel toeters en bellen plotseling gehaald met 32 weken omdat hij een enorme groeiachterstand had( 980 grammen).Voor hem had ik al een miskraam gehad met 12 weken...dus je kan je voorstellen dat ik er niet meer zo een trek in had na al dit gebeuren, maar de natuurlijk drang tot voortplanten is toch te sterken sinds een half jaartje zijn we officieel aan het sporten om zo een heerlijk klein hummeltje te mogen verzorgen...Misschien ben ik te ongeduldig want er zijn mensen die tenslotte veel langer bezig zijn, maar die spanning iedere maand werkt aardig op mijn humeur nu...daarom vind ik het heel fijn om te lezen dat ik zeker niet de enige ben die iedere maand in spanning zit.....Die 2 andere keren had ik de mazzel dat het gelijk raak was...misschien door dat ik er nu op moet wachten gaat alles misschien zoals het hoort.....en heb ik een heerlijke kraamtijd met verwennerij op bed en een kindje wat gelijk met me mee naar huis mag.....1e kerstdag verwacht ik die red devil weer dus maar weer vingers gekruist....liefst bijna raak......

Hoi bijnaraak!

Goh, spannend he? Ik heb een beetje een zelfde verhaal als jij. 1e keer binnen 2 maand zwanger, miskraam met 8 weken. 2e keer zwanger binnen een maand. Dit is allemaal goed gegaan en heb een zoon van 2 jaar. We zijn nu alweer in ronde 9 beland. Dus ook niet zo snel als verwacht en gehoopt. Het is zeker elke maand spannend en waar teleurstellend als de duivels weer gekomen zijn. Ik heb ook momenten dat ik enorm twijfel of er ooit nog een 2e kan komen. Maar we blijven gewoon doorgaan, vol goede moed. Ooit zal het lukken!
Sterkte en laat even weten of het raak is deze ronde!

Yvet

hoi yvet,
ja dat wachten he....wij gaan nu ronde 7 in...maar ik vrees met grote vrezen...je durft eigenlijk bijna nergens op te hopen, en toch ben je iedere keer weer ff in een dip...gelukkig duurt dat ook maar even en kan ik het wel weer positief zien na een paar uur, maar goed...je kan het helaas niet beinvloeden....dus ook ik miepie ongeduld herself zal moeten afwachten...ik hou jullie op de hoogte en lees met spanning jullie story's af....
groetjes bijna raak

hallo

he ik heb nog geen kinderen en zit in ronde 5.
ik heb 2e kerstdag mijn NOD dus een dag na jouw. ik wilde je even sterkte wensen met het wachten, nog een paar dagen en wie weet................

liefs wilma 23

hoi wilma...nou wij hebben zeker een spannende kerst voor de boeg...ik zal ook voor je duimen !!groetjes bijna raak

hai bijna raak,

Ik had ook gereageerd op mijn berichtje. Het is zeker spannend allemaal.

Ik hoop dat je fijne kerstdagen krijgt en een zwanger 2006!

Ik zal voor je duimen 1e kerstdag.

Groetjes

hai bijna raak,

Ik had ook gereageerd op mijn berichtje. Het is zeker spannend allemaal.

Ik hoop dat je fijne kerstdagen krijgt en een zwanger 2006!

Ik zal voor je duimen 1e kerstdag.

Groetjes

Hallo bijna raak,

Ik had ook al op mijn berichtje gereageerd. Had de jouwe niet zien staan.

Wat spannend allemaal he? Dus jij bent er ook veel meer mee bezig merk ik.

Wachten is nooit mijn hobbie geweest en nu duurt het nog veel langer die dagen.

Maar ik duim voor je dat je een nod hebt op 1e kerstdag en dat je
zwanger 2006 in gaat en in september/oktober weer zo'n klein lief
mensje in je armen hebt.

Groetjes wendy

Terug
Bovenaan