even voorstellen

A

Anoniem

Guest
hallo.....

ik wil me graag even voorstellen....... mijn naam is lautje en ik ben 24 jaar. ik kijk al een tijje met jullie mee. maar heb mezelf sinds net pas aangemeld.
ik ben nu 3 maanden bezig met klussen..... en woensdag de 11 januari moet mijn nod zijn...... ben benieuwd....... heb zo'n raar gevoel in mijn onderbuik.....

gr. lautje

Spannend!!!
Heel veel sterkte met het wachten en laat wat van je horen.

Groetjes,
Bientje

bientje1

wat leuk zo snel een reactie....
ik vind het erg leuk op t forum.... ik wist niet dat er zoveel lotgenoten zijn....... gr.lau

Hoi!
Ik zit ook pas 2 maanden op de site. Eerst meegekeken en nu ook volop aan het reageren. Het is geweldig hoe iedereen hier zijn gevoelens kan uiten. Soms is de spanning gewoon bijna voelbaar.

Ben je al lang gestopt met de pil?
Wij zitten in onze  eerste ronde voor ons 1e kindje. 24 januari is mijn NOD en ik vind het nu al spannend... stom hè!

Laten we hopen dat we snel zwanger zijn.

Groetjes Bientje

Hoi!!

Ik ben ook sinds kort op dit forum....en al helemaal verslaafd.
Ook wij zijn nu ongeveer 2 maanden bezig en heb ook 11 jan mn nod.(altijd weer erg spannend)
Dus we kunnen elkaar op de hoogte houden. haha

Groetjes Tine

Hai,

Welkom op dit forum.

Leuk weer iemand die zwanger wil worden!

Ik wil jullie allemaal veel succes wensen.

Liefs wen

Ik zit ook sinds kort op dit forum.
Was eerst bij juli-moeders, toen verlies en verdriet en ook zwanger na een mk. Nu kom ik mook hier kijken. Het is overal heel gezellig en vol medeleven.

wat leuk al die reacties...... ben nu al verslaafd.... kijk al voor de vierde keer vanavond

Terug
Bovenaan