Even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier op het forum.
Ik ben 25 jaar, ik ben in september 05  met de pil gestopt. A.s. dinsdag moet ik ongi worden (of juist niet) allemaal erg spannend dus. We proberen zwanger te worden van ons eerste kindje.
Ik heb veel last van mijn borsten (strak en gespannen) en voel me af en toe wat weeig in mijn buik maagstreek, zou het dan..............(ik durf het nog niet echt te hopen).

Verder wil ik iedereen veel succes wensen met zwanger worden.

Bloem 25

Hoi
Welkom hier !!!
Ik hoop dat je het hier net zo naar je zin krijgt als ik.
Succes met zwanger worden (of misschien ben je dat al)
Spannend hoor.
Liefs Rene

Hoi Bloem,

Ik ben net als jij ook 25jr, en in de eerste ronde.

Mijn NOD is ook dinsdag.......

Spannend he!!!

Groetjes,Nina

Hoi,

Welkom ook van mij. Ben Ineke, 30 jaar en sinds eind maart vorig jaar bezig om zwanger te worden. (samen met mijn supervriend!!). heel veel suc6!! En klusplezier! Want het is soms wel es lastig om dat plezierig te houden!

Ineke

quote: Nina80 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-01-2006 19:53:28'));

Hoi Bloem,

Ik ben net als jij ook 25jr, en in de eerste ronde.

Mijn NOD is ook dinsdag.......

Spannend he!!!

Groetjes,Nina

Hoi Nina,

Hee dat is leuk een leeftijdsgenoot. We moeten elkaar maar op de hoogte houden voor die dinsdag. Spannend is het zeker.

groetjes van Bloem 25

Bednkt voor jullie eerste reacties!
Het is hier inderdaad erg gezellig zoals ik sommige anderen al zag schrijven.
Ik heb al wel eens meegelezen maar mee praten is toch  nog leuker!

Ik hoop jullie gauw weer te spreken.

Groetjes Bloem 25

Hoi Bloem,

Het is SUPERSPANNEND!!!

We zitten nu in de eerste ronde, voor ons eerste kindje.

En ja, DINSDAG mn nod......

We zien het wel.....ga er maar vanuit, dat het niet metheen raak is.

Ben wel beroerd,rugpijn ,pijnelijke borsten,ect.......
misschien dat het komt doordat ik voor het eerst gestopt ben   met de pil ofzo....???????
(of misschien dan toch zwanger)??

Ben jij niet beroerd ofzo??

Hou je op de hoogte!!
Groetjes,Nina

Hoi Nina,

Ik heb veel last van mijn borsten. Als ik 's avonds laat zoetigheid eet of drink dan voel ik me niet lekker. Vandaag had ik het gevoel dat ik de hele dag moest eten, want anders kreeg ik het gevoel dat ik misschien wel zou kunnen gaan overgeven. Als ik ga slapen dan kan ik mijn draai ook niet vinden, op mijn buik doen mijn borsten zeer, op mijn zij lijkt het of er een steen op zij zakt, op mijn rug gaat mijn maag zo draaien.
Het zou natuurlijk kunnen, maar misschien zijn het wel de zenuwen voor die nod!!???

We houden elkaar op de hoogte!

Liefs Bloem 25

Terug
Bovenaan