even voorstellen...

A

Anoniem

Guest
Hoi,
Ik ben nieuw op dit forum en wil me even voorstellen...Ik ben al trotse moeder van twee kinderen, een dochter(4) en een zoon(2), en nu gaan we voor de derde!
Na veel wikken en  wegen of we de drukte en het financieel aankonden hebben we na een jaar(!) de knoop doorgehakt. Maar nu gaan we er dan ook voor de volle 100% voor...
Ik zit nu in mijn eerste ronde dus.   Mijn NOD-dag   is ongeveer 30 januari. Ik heb op allebei mijn zwangerschappen een tijdje moeten wachten resp. 14 en 5 maanden. uiteindelijk ben ik beide keren na een ovulatietest zwanger geworden... dus drie keer raden wat ik de afgelopen dagen heb gedaan haha. Getest, getest en nog eens getest en ja hoor vanochtend eindelijk een postieve, op dag 18 van mijn cyclus nota bene.
Het zal een gezellig weekend worden denk ik!
en daarna maar afwachten....
 groetjes, suc6 met zwanger worden en tot ziens op dit forum
Jeni

Hai

Welkom hier op dit forum.

Wij zijn voor een 2e bezig en zitten nu in ronde 3.

Succes en een heel gezellig weekend.

Liefs wen

hoi jeni,
welkom hier.ik ben ook nieuw en ik vind dat de meiden elkaar hier erg goed en leuk supporten,dus geniet er van.ik heb mezelf eigenlijk niet eens echt voorgesteld hier,dus dat zal ik ook even doen:ik ben kari,28(bijna 29).ik heb sinds  11 maanden  een heeeele lieve vriend.gezien mijn leeftijd en mijn(onze)wens om  meerdere kinderen te krijgen hebben  we,na een half jaar samenwonen en heel goed nadenken en overleggen,besloten om er aan te beginnen.ik ben  in december met de pil gestopt(die ik maar een klein jaar geslikt heb).de eerste ronde rekende ik er echt niet op,maar deze ronde is de spanning en de angst op teleurstelling toch wel erg groot.ik begrijp precies hoe iedereen zich voelt,en het lijkt me slopend als het 6/7/8 maanden of langer duurt.ik hoop dat 2006 voor iedereen een super vruchtbaar jaar word.veel plezier dit weekend

hoi,allemaal mijn NOD is op 29 januari en ik zit ook in ronde 2
ik heb al een dochtertje van bijna 4
van haar was ik vrij direct zwanger ik had alleen daarvoor twee maal een miskraam, wel was ik die twee keer ook vrij direct zwanger dus ik vind het wel erg spannend hoe het nu zal gaanwe gaan vanuit het positieve denken toch meiden?

ik hoop dat ik zoveel mazzel heb als jij jook!hoewel een miskraam niet echt mazzel is natuurlijk.we gaan wel gelijk op he?grappig...

tja, daar zeg je wat
je hoort toch wel veel om je heen dat het vaak allemaal wat langer duurt, ik vind dat wel angstig ook naast het feit dat je in je achter hoofd ook nog weet dat het fout kan gaan
de mazzel is inderdaad dat ik wel al het bewijs hier heb rond lopen en het klets de oren van mijn hoofd afmaar ik zou er ook wel drie willen

Terug
Bovenaan