even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik volg al een aantal dagen alle vragen en reacties en mag van mezelf nu toch ook gaan meeschrijven. Ik was eerst een beetje huiverig omdat ik er niet teveel mee bezig wil zijn, maar ik kan het niet helpen toch eraan te denken. Het is gewoon  HET onderwerp van  dit moment! En het lijkt me heerlijk om  het met jullie te kunnen delen!!!
Ik heb  twee weken terug  de laatste pil geslikt en ben meteen begonnen met foliumzuur. Tot nu toe hebben we het klussen nog veilig gedaan omdat ik maar in mijn hoofd heb dat het het beste is om al vier weken foliumzuur te hebben geslikt voordat je zwanger wordt. Tenminste dat is het advies dat je overal leest. Ik ken mezelf en wil graag  alle voorwaarden zo ideaal mogelijk  creeeren. Anders ben ik bang dat  ik heel erg ga twijfelen of ik het wel goed gedaan heb.  Maar de tijd gaat zo langzaam, nog twee hele weken wachten als ik me daar keurig aan wil houden.  
Wat hebben jullie gedaan?

groetjes  iniminie

Hoi Inimienie,

Wees welkom !!!!!! Als je een vraag hebt, stel hem dan gerust, geen vraag is te gek !!!! We zijn al heel wat gewend !!!! hahaha
En als jezelf raad hebt voor een ander, altijd geven !!!!!

Ik heb eerst geinformeerd naar foliumzuur omdat ik net als jij wel alles goed "geregeld" wou willen hebben. Wat bleek nu dat je terwijl je nog aan de pil bent, je al met foliumzuur kunt beginnen. Dus ik ben toen begonnen op de eerste dag van mijn laatste pil-menstruatie met foliumzuur zodat ik dus inderdaad al 4 weken foliumzuur had gehad.
Meid, heel veel succes met zwanger worden !!!!!

Dikke knuffel van Biaggi

Hoi Iniminie!

Welkom op het forum! Fijn dat je nu met ons mee schrijft.
Waarom er niet teveel mee bezig zijn? Het is toch iets wat je supergraag wil? En natuurlijk hoop je dat  je snel zwanger mag worden. Mensen zeggen wel eens dat je er niet teveel mee bezig mee moet zijn, omdat dat invloed kan hebben op hoelang het duurt. Maar dat is onzin, zolang je ervoor zorgt dat de sex ontspannen is, heeft het ermee bezig zijn helemaal geen invloed. En het is toch geweldig om te mailen met anderen die zich ook "verheugen" op een zwangerschap? Ervaringen delen heb ik altijd als iets fijns ervaren.
Mijn man en ik  zijn ook  aan het proberen. Ik heb eind december een  miskraam gehad, toen was ik 6 weken zwanger. Daarna hebben we een cyclus gewacht, omdat dat  medisch meer verantwoord  was en omdat we dan de tijd hadden om de miskraam te verwerken. Maar wij zijn ook deze maand weer "van start gegaan". Dus dit is voor ons in principe weer de eerste ronde.  Eind februari weet ik of het deze keer raak is. Spannend...

Nou meid, ik wens jou ook veel suc6 met proberen en dat het maar gauw raak mag zijn! Ik duim ook voor jou!

Groetjes Jenny

Bedankt dames,

Dat geen vraag te gek is dat heb ik inmiddels wel gelezen. Ik moest gewoon even over de drempel heen om mee te gaan schrijven en met iedereen mee te gaan leven. Wat een heerlijk wereldje om samen te delen!  Ik wacht toch maar voor de zekerheid die twee weken af. Daarna gaan we echt starten met klussen. Het zal wel even moeilijk zijn maar uiteindelijk wel het beste voor mijn gemoedsrust. En zo wie zo bouwt het lekker de spanning op tussen ons tweeen,  dat hebben we al gemerkt!!!

liefs iniminie
(ik duim voor iedereen)

Terug
Bovenaan