even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben al een paar dagen een beetje aan het rond snuffelen op het forum. Ben sinds oktober gestopt met de pil, eerst een maandje ontpild en nu alweer een tjdje bezig, maar nog niks ....helaas. Alhoewel ik sinds een paar dagen wel erg veel last van me borsten heb en met vlagen beetje misselijk en pijn in me buik...vandaar dat ik maar een een beetje ben gaan surfen op het internet, hoef pas 23e weer ongesteld te worden, maar voelt alsof ik het al moet worden, ga dus vanmiddag maar eens een testje halen vooor de zekerheid. Nou dit is eigenlijk me verhaal tot nog toe.Best wel een beetje spannend!

Groetjes Max1980

hoi hoi

ik ben ook al sinds okt gestopt met de pil maar ik ben nog erg onregelmatig ongesteld.
ik was in okt nog netjes ongesteld geworden en daarna niet meer.
3 jan begon ik bruine afscheiding te verliezen en eigenlijk was het niet veel en sinds dien heb ik bog geen ongetelheid gehad dus ik ben nog steeds aan het wachten maar ik ga van de week ff naar de dokter.
ik hoop voor je dat je zwanger bent

groetjes liesje

Hoi,
Van harte welkom.
Het heeft geen nut om te testen voor je NOD want de test is dan toch negatief en het is zo alleen maar weggegooit geld.
Je kunt beter nog even wachten al is dat soms erg moeilijk.
Groeten Barbara

hallow zal me ook even voorstellen
ben bianca 29 jaar getrouwd en 3 kids
zijn nu bezig voor een 4e en mijn nod is 24 februarie ben gestopt met de pil begin januarie...
ben benieuwd dus want met die andere 3 was ik meteen de eerste maand nadat ik gestopt was met de pil aangeteld dus wie weet he hahaha
succes jullie allemaal
groetjes bianca

Hoi allemaal,
ik ben ook al een aantal dagen aan het rondsnuffelen. Ik ben ook begin januari gestopt met de pil, daarna was ik een week over tijd maar de test was negatief. Ondertussen behoorlijk ongesteld geweest (had ik nog nooit zo heftig meegemaakt) en nu ligt mijn nod op 9 maart asl ik goed gerekend heb. Dat is nog een heel gedoe dat tellen en ik weet ook niet of ik het allemaal goed doe, we zien het wel. We zijn trouwens bezig voor de eerste en ik ben erg enthousiast, de tijd gaat er wel erg langzaam door! Ik ben anders erg geduldig maar hiermee kan ik niet wachten ...
nou veel succes
groetjes mayo

Hoi Mayo,

ik heb precies hetzelfde gehad als jij, paar dagen overtijd en vervolgens een enorme pijnlijke/heftige menstruatie.
Gekke situatie is dat. Eerst dacht ik dat het een miskraam was, maar daar heeft het niets mee te maken. Uitgebreid  met mijn haptonoom over gesproken (een therapeut  die kort gezegd  je helpt het verband tussen je lichaam en je gedachten te begrijpen en je werkelijk leert te voelen)    
Zijn uitleg: Het gebeurt heel vaak dat je ongesteldheid een paar dagen  later komt  als je er zo mee bezig bent en er zo op loopt te wachten. Zet het dan alsnog door, dan kan het enorm pijnlijk zijn. Dit is letterlijk de pijn van het loslaten en je lijf toestaan ongesteld te worden, hoe hard je dat zelf ook niet wilt (want dat is het eerste teken dat je immers zwanger bent...)
Neemt niet weg dat je altijd een test kunt doen. Op de site van Predictor kun je overigens een heel handige soort rekenmachine vinden (de Online biologische klok) om uit te rekenen wat je meest vruchtbare dag is, wanneer je eisprong plaatsvindt (1 dag later) en wanneer je op zijn vroegst een thuistest kunt doen. Ga je namelijk voor die dag testen dan is de test per definitie negatief, omdat het zwangerschapshormoon dan nog niet aangemaakt wordt. Dit gebeurt pas na de innesteling.

Succes!

Hoi Norma,

Dank je voor je reactie. Ik heb inderdaad op wat sites gekeken voor vruchtbare dagen etc. Maar op iedere site krijg ik een andere vruchtbare dag.... terwijl ik toch dezelfde datum gebruik. Ik heb nu maar besloten om de vroegste en laatste dag te pakken en geregeld te klussen, dan zullen we wel weer afwachten. Het is allemaal nog zo kort dat we bezig zijn voor de eerste maar ik had niet verwacht dat het me zo zou bezig houden. Daar wijt ik zeker die late menstruatie aan.  Ik wacht zo rustig mogelijk af en ondertussen kijk ik hier wat rond. Het is toch fijn om dit soort dingen te delen.
jij ook heel veel suces
groetjes mayo

Hoi Bianca29,

Ik ben Ivanka en sindsg 6 wk en 1 dag zwanger vd vierde.
Wat leuk, want zo vaak zie je dit niet meer.

Hoop je nog te spreken.

Groetjes,

Ivanka

Terug
Bovenaan