Even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,   ik lees al een maand af en toe mee op het forum, en dacht nu ga ik ook maar eens mee kletsen. ik ben 25 en drie jaar samen met me vriend.we willen dolgraag een kleine.  we zijn nu sinds december voor het echie bezig. erg spannend!! Ik had dus ook op het forum gelezen dat tarwekiemolie goed is voor het zwanger worden..dus dat ben ik gaan slikken nu voor de tweede maand hierdoor is nu mijn cycles wel verkort van 36 naar 30 dagen. daar was ik wel blij mee alleen nu heb ik sinds de laatste twee maanden tussentijdse bloedingen heeft er hier ook iemand ervaring mee sinds dat ze tarwekiemolie slikken??  

liefs E

hoi elvira,welkom hier op dit gezellige en leerzame forum.mijn vriend en ik zijn ook sinds december bezig.spannend he?wat fijn voor je dat door die tarwekiemoliekapsules je cyclus verkort is.het lijkt me vreselijk,zo'n lange en onregelmatige cyclus.die tussentijdse bloedingen kunnen komen doordat je lichaam even moet ontwennen van de pil.ik weet niet of je aan de pil geweest bent en sinds kort gestopt bent?dan kan je cyclus behoorlijk in de war raken.ik zit gelukkig keurig rond de 28/27 dagen.zondag heb ik mijn nod.en jij?of domme vraag misschiendat weet je natuurlijk niet precies.
succes!
groetjes kari

Hoi kari, Ja erg spannend he. ik ben al sinds juni gestopt met de pil dus dat is alweer een poosje maar dat zou inderdaad nog daar door kunnen komen. als het goed is en mijn cycles blijft 30/31 dagen heb ik 9 maart mijn nod. dus dat duurt nog heel even. heb je ook in het begin gehad toen jullie net voor het echie waren begonnen dat je dacht dat je alles al voelde?? echt zo raar en dan gewoon ongi worden.. dus nu denk ik gewoon ik heb nergens last van en wacht het maar weer af... maar dat is moeilijk he..

Terug
Bovenaan