Even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal

Ik lees al een poosje met jullie mee en herken veel in mezelf in jullie belevenissen.
Ik dacht laat ik me aanmelden om ervaringen met jullie uit te wisselen.
Wij zitten inmiddels in ronde 5 voor ons eerste kindje.

Pluisje

Hallo pluisje! welkom ik heb me ook net gisteren aan gemeld en eerst een poosje mee gelezen. Ik zit nu pas in ronde drie en het kan me ook niet snel genoeg gebeuren. vooral als mensen om je heen zomaar spontaan zwanger raken..Heb jeook dat je er zoveel aan denkt..hoe lang ben je al gestopt met de pil? en weet je wanneer je nod dag is?

liefs E

hey pluisje, Welkom op dit forum.

Ik ben hier nu een maand en ik kijk bijna iedere dag, vind het heel leuk en interesant hoe andere meiden het meemaken om zwanger te raken.
Ben nu in ronde 4 en ik vind dat het nu al raak mag zijn, ik hoop dat het niet te lang meer duurt als ik zie hoelang andere al bezig zijn dat lijkt me echt frustreren.

veel suc6 en plezier hier.

groetjes desire

hoi pluisje

welkom op het forum ik zit hier al weer een tijdje heb eigenlijk geen idee hoe lang
ik zit in ronde 25 1e kindje heb volgende week woensdag mijn nod spannend joh
liefs ineke

Hee pluisje!

Welkom op het forum!! Ik zit nu in ronde 1, na in december met 6 weken een miskraam te hebben gehad. We zijn dus (alweer) bezig voor ons eerste (of tweede, tis maar hoe je het bekijkt)..

Succes met klussen en veel typ-plezier!!

Greetz Jenny

Hoi

Welkom op dit forum.
Ik reageer niet zo vaak, maar vind het ook erg fijn om dingen te herkennen en om alle tips en wetenswaardigheden mee te lezen!
Wij zitten ook in ronde 4 voor ons 1e kindje, heb morgen mijn NOD, spannend!!!!!
Heel veel succes en hopen dat je snel zwanger mag zijn!!!!

Liefs Sil

wow wat leuk om al jullie reacties te lezen. Voel me helemaal welkom.
Helaas gister waren daar toch de rode duiveltjes, ik was inmiddels 3dgn overtijd.
Je gaat er dan toch rekening mee houden. Ik had met mijn vriend afgesproken om vandaag anders te gaan testen als de duiveltjes er nog niet zouden zijn.
Helaas we gaan op naar de volgende ronde. ronde 6.

Gek idee trouwens. Als je de pil slikt schiet je in de stress als je hem een keer vergeet. Nu ben je gestopt met de pil en er klaar voor en nu schiet het niet op. Het is soms best frustrerend allemaal.
Maar helaas helpt het niet. Nou gister dus een baaldag en dan vandaag maar weer positief op naar de volgende ronde
Sorry moest het even kwijt. Ik weet wel dat je er gemiddeld een jaar voor moet nemen.

liefs pluis

Terug
Bovenaan