even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Ik lees al een maand of 3 jullie verhalen en het komt me allemaal zo bekend voor wat jullie vertellen.En ik vindt ook goed dat er  een site als forum is kunnen we allemaal ons verhaal kwijt en vragen stellen er heeft vast wel iemand een antwoord op de vragen of tips.  Mijn man is internationaal vrachtwagen chaufeur en is alleen in de weekenden thuis dus verplicht elk weekend klussen.Mijn man en ik zijn nu in ronde 7 en mijn NOD is 13 maart dus we zitten weer in spanning af te wachten.en we hopen dat het nu een keer raak is...

groetjes Linda74

Welkom hier!

Het is hier echt superverslavend! Maar wel heel goed om er met iemand over te praten (ipv met je partner) omdat je omgeving eigenlijk van niets weet , in mijn geval dan.

Veel succes met klussen :)

Beste Mirjam,

het is echt superverslavend heb je helemaal gelijk in.
Ik kijk elke dag voor de laatste 3 maanden.
En mijn man vraagt ook altijd hoe ik me voel als hij belt.
Hij is de hele week van huis dus moet hij het maar zo doen.
En dan is het wel goed voor mij dat ik het hier kan doen.
ik heb het ook aan hem laten zien en vindt dit ook echt iets voor mij.
In welke ronde zit jij?Bedankt Mirjam78 voor het verwelkomen ;-)
Jij ook succes met klussen.

Groetjes Linda74

hoi Linda,

Ik ben met de pil gestopt sinds half december en dit is dan de 3e ronde.
Mijn cyclus is nog een beetje onregelmatig dus het is nog allemaal een beetje afwachten zeg maar. Mijn NOD is dan als het goed is 4 maart, dus van het weekend mij eerste echt test!!  
(hoop ik)

En jij?

Beste Mirjam,

Mijn cyclus is ook onregelmatig en wordt er gek van... dan is het de 25e van de maand (dec)
dan de 18 (jan) en vorige maand werdt de 13e... en dan weet je dus nooit wanneer je de eisprong is..
dus mijn NOD is 13 maart als het goed is. en over drie dagen ga je de eerste test doen?
spannend...... ik hoop dat het raak is.. ik ben vanmorgen nog een tijdje misselijk geweest en heb weer zere tepels maar je weet nooit of het ermee te maken heeft dus het is maar weer afwachten...

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan