even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hallo ik ben Pam. Ik lees al een tijdje de berichten maar heb zelf ook een vraagje.
Ik ben sinds december gestopt met de pil en mij menstruatie liep op de dag gelijk. Nu ben ik 3 dagen overtijd. Ik heb vanmiddag een test gedaan maar die was negatief.  Heeft iemand dit ook gehad? ik ben nu een beetje ongeduldig en weet niet wat me deze week te wachten staat. wie heeft dit nog meer meegemaakt en is de kans nog wel aanwezig dat een latere test wel positief is?

Hoi Pam,

Zit in precies hetzelfde schuitje als jij! Ben namelijk ook sinds december gestopt met de pil, nu 3 dagen over tijd en vanochtend getest maar negatief.......  jij toevallig ook 23 jaar en eerste kindje?
Ik denk dat we zolang de rode duivels wegblijven de moed niet op moeten geven, ik ga in ieder geval woensdag weer testen mochten ze er nog niet zijn.
Sterkte!

Liefs Fem(mi)

Hoi Femmi
Ik ben 26(nog maar net) maar wel eerste kindje. Ik geef ook niet op hoor maar je doet toch met veel hoop die test en dan issie toch weer negatief. valt dan weer tegen. Eigenlijk moeten we allemaal geduldig afwachten maar je hoopt toch dat elk steekje of pijntje, kriebeltje enz enz een teken is. Ik ga maar weer wachten...ik hoop dat het voor beide toch een goed teken is

Ik hoop het ook Pam, we houden elkaar op de hoogte oke?!  

Groetjes.....  

p.s. Hou t ook bijna niet uit hoor daarom zit k ook zoveel op dit forum.

Terug
Bovenaan