even voorstellen!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Alweer een nieuw gezicht op dit forum. Sinds enige tijd volg ik de laatste berichten op dit forum en ik moet zeggen dat ik er veel van mezelf in herken. Vandaar dat ik toch maar besloten heb om mee te gaan doen. Mijn naam is Hanneke en 27 lentes jong. Sinds   januari van dit jaar zijn mijn man en ik ook flink bezig met klussen, maar helaas is het nog niet gelukt. Ondanks dat we pas kort bezig zijn, is de teleurstelling toch iedere keer weer groot. Nu zitten we in ronde 4, dus is het nog even afwachten.
Ik wens iedereen op dit forum heel veel succes en sterkte!

Hoi misspiggy..

Welkom hier!!
Zelf doe ik ook nog maar kort mee...en meestal doe ik zoiets niet snel...maar het zal er gezellig uit....op een belachelijk berichtje van vandaag na dan..maar die zal je zelf ook wel gelezen hebben....
Ik herkende ook veel dingen en dacht nou daar wil ik wel aa mee doen.je krijgt veel steun en begrip hier hooor..
Zelf ben ik ook 27. En ik ben sinds december 2004 al bezig...ga me 17e ronde bijna in..hoop het natuurlijk niet...mijn NOD is 10 april...
Maargoed veel plezier hier en tot het volgende berichtje!

Liefs Linnepinnie

Hoi Misspiggy,
Welkom op dit forum!!
Ik ben nog niet zolang bezig met een 2e kindje maken. (wat klinkt dat raar zeg)
Maar ik zit al op dit forum sinds ik zwanger was van mijn zoontje. Hij is nu 19 maand
en wij hopen op een broertje of zusje voor onze Quinten.
Heel veel succes met klussen en veel plezier op dit forum.
Groetjes Melanie

Hoi Hanneke!

Welkom op dit forum! Het is heel leuk om contact te hebben met vrouwen die allemaal hetzelfde doel hebben: zwanger worden van een gezond kindje! Het is super handig om je vragen in kwijt te kunnen. Je 'praat' over dingen waar je normaal gesproken met een vriendin of zo niet zo open in bent. Het is echt zo makkelijk. Je krijgt snel reacties en het is nog leuk ook!

Zelf zit ik in ronde 2 van ons derde kindje. Ook nu (en in het verleden met mijn vorige zwangerschappen) was het echt elke keer spannend en als het dan weer niet zo ver was dan was (en ben!) ik echt teleurgesteld.

Veel succes met (het snel!) zwanger worden!

Heitje

Terug
Bovenaan