A
Anoniem
Guest
Hallo allemaal! Ik lees nu al een tijdje met jullie mee en vond het nu weleens tijd om mezelf aan jullie voor te stellen... Ik ben Linda en ben 26 jaar. Afgelopen vrijdag ben ik gestopt met de pil en over 2 maanden gaan we beginnen met klussen voor het eggie zeg maar, tot die tijd wil ik nog even goed ontpillen en komen de rubbertjes er weer aan te pas, hihi!! Doet me weer denken aan onze begintijd!! De reden dat we nog even wachten, komt omdat wij in september gaan trouwen en m'n vriend niet het risico wil lopen om met een misselijke bruid voor het altaar te staan, dus vandaar.... M'n kinderwens heb ik al zeker 1,5 jaar heel erg sterk, maar m'n vriend was er toen echt nog niet aan toe, gelukkig is er in die 1,5 jaar een hoop veranderd en vind ook hij het tijd om aan de toekomst te gaan denken en gaan we er nu ook helemaal voor samen... Ik ben me nu dus al goed aan het oriënteren op alle gebieden die met baby's te maken hebben en zo terecht gekomen op dit gezellige forum. Voorlopig komt er van mijn kant dus nog weinig nieuws, maar tot die tijd blijf ik zeker gezellig meelezen en vooral ook meeleven met jullie allemaal, voor iedereen heel veel succes en vast en zeker tot gauw hier op het forum!!!