even voorstellen...

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal! Ik lees nu al een tijdje met jullie mee en vond het nu weleens tijd om mezelf aan jullie voor te stellen... Ik ben Linda en ben 26 jaar. Afgelopen vrijdag ben ik gestopt met de pil en over 2 maanden gaan we beginnen met klussen voor het eggie zeg maar, tot die tijd wil ik nog even goed ontpillen en komen de rubbertjes er weer aan te pas, hihi!! Doet me weer denken aan onze begintijd!!   De reden dat we nog even wachten, komt omdat wij in september gaan trouwen en m'n vriend niet het risico wil lopen om met een misselijke bruid  voor het altaar te staan, dus vandaar.... M'n kinderwens heb ik al zeker 1,5 jaar heel erg sterk, maar m'n vriend was er toen echt nog niet aan toe, gelukkig is er  in die 1,5 jaar een hoop veranderd en vind ook hij het tijd om aan de toekomst te gaan denken en gaan we er nu ook helemaal voor samen... Ik ben me nu dus al goed aan het oriënteren op alle gebieden die met baby's te maken hebben en zo terecht gekomen op dit gezellige forum. Voorlopig komt er van mijn kant dus nog weinig nieuws, maar tot die tijd blijf ik zeker gezellig meelezen en vooral ook meeleven met jullie allemaal, voor iedereen heel veel succes en vast en zeker tot gauw hier op het forum!!!

Nou, je bent welkom, hoor. Met of zonder verhalen.
Veel succes met de voorbereidingen van je trouwdag! Ik ben vorig jaar augustus getrouwd (meer hier, las ik...) en het zit nog vers in mijn geheugen. Veel stressen, althans bij mij, maar oooooooh zo waard!
Ik wist niet dat trouwen zo leuk zou zijn!!!!!

Hoi Linda

Welkom! Je zal het vast erg leuk en verslavend gaan vinden...
De meiden hier zijn allemaal toppertjes! Supergezellig!
Succes met het nu nog voor het plezier klussen!

Liefs Linnepinnie

Hoi Linda,
Welkom hier, en ik wens je een hele vruchtbare tijd toe..
Je leest gewoon lekker  mee, en we horen wel hoe het met je gaat he!
Groet R

hoi hoi

welkom op dit forum!!!
ben al helamaal verslaafd  aan dit forum,altijd gezellig hier...

succes met de voorbereidingen van je trouwdag,en bij het klussen!!!

xxxtam80 (ronde 11,1e kindje)

welkom welkom welkom.....het wordt hier steeds drukker en vooral gezelliger...
Elke dag is het weer spannend wat en welke berichtjes er zijn geplaatst en op gereageerd.. Dus klim in de pen..ehhh..toetsenbord en doe gezellig mee!!
Groetjes, Alida

Hoi Linda,

Welkom hier  lees inderdaad lekker mee.
Heel veel succes met de voorbereidingen voor je huwelijk. Ik was zelf vorig jaar ook een augustusbruid dus ik weet hoe druk je er nu mee kunt zijn. Maar geniet er wel van. De dag is voorbij voordat je het weet.
Ook goed dat jullie de beslissing hebben genomen om nog ff te wachten. Je weet maar nooit. Een vriendin van mij is 2 jaar geleden getrouwd en ongeveer een half jaar voor de bruiloft met de pil gestopt zo van, och het duurt vast nog wel ff. Nou daar stond ze voor het altaar met haar bolle buikje. Achteraf heeft ze vaak tegen me gezegd dat alle mooie herinneringen aan haar huwelijksfeest naar de achtergrond zijn geschoven door zo kort daarna te bevallen. Ze had geen tijd om na te genieten van de dag zeg maar.
En natuurlijk hoop ik voor je dat het daarna allemaal goed gaat natuurlijk.

he meid welkom

ik ben hier ook nog niet zo lang maar heb het steeds meer naar mijn zin met de meiden.
veel succes met de voor bereidingen voor het huwlijk en ook het kindje.
Ik ben 23 jaar en 3 jaar getrouwd en heb een dochter die 12 juni 2 word en zusje heeft besteld.

ben 7 mei gestopt met de pil  en wachten af wanneer haar wens in vervulling gaat.  

meid veel geluk en liefde toegewenst

liefs berna

Terug
Bovenaan