even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hey iedereen,

sinds enkele weken lees ik regelmatig mee op dit forum. Het doet me echt deugd om reacties te lezen van meiden in de zelfde situatie als ik. Maar ik zal me even voorstellen. Ik ben 25, een dik jaar getrouwd en sinds januari gestopt met de pil. Tot nu toe wil het dus niet lukken. Ik had gedacht dat het vlugger zou gaan omdat we beide nog jong zijn.  Dit weekend is het weer bang afwachten en hopen op het beste!
Maar ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes C

Hoi Caroline,

Welkom op deze site!!
Ik ben Yvonne, ben 26 en ook dik een jaar getrouwd. Alleen ben ik pas in april gestopt met de pil!
Het is hier heel erg gezellig, maar pas op...... ook erg verslavend!!!!!
Ook voor mij word het dit weekend spannend. Ben benieuwd of het bij jou nu gaat lukken.
Veel succes !!!

Groetjes Yvonne

Hey Yvonne,

Laten we gewoon duimen voor mekaar! Wie weet helpt het wel!
Groetjes C

hoi caroline...

welkom op dit forum,ben er al helamaal aan verslaafd!!!!

ik ben ook 25 (over 5 weeken 26 ) ben vorig jaar juli gestopt met de pil,ben net vandaag weer ongi geworden  ben er erg verdrietig van...
ik had ook gehoopt dat het sneller zou gaan,maar hellaas,we zijn al weer 11 maand(en rondes) verder!!!
heb vanmorgen de HA gebeld,en heb voor dinsdag 6 juni een afspraak...

maar ik hoop dat het voor jou wat sneller gaat,zal voor je duimen!!!!!

xxxtam80 (ronde 12,1e kindje)

Hoi Caroline

Welkom op het forum!
Succes met het afwachten deze week! ....ik hoop echt dat je geluk hebt...

maar probeer er ook rekening mee te houden dat het misschien langer kan duren....
je hebt per maand maar ik geloof 20% kans om zwanger te raken als je precies goed zit met het klussen en omstandigheden enzo.
Ben zelf al anderhalf jaar verder nu.

Maar oprecht..ik hoop dat het jullie sneller gaat lukken!

Liefs Linnepinnie

quote: tam80 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-05-2006 16:32:05'));

hoi caroline...

welkom op dit forum,ben er al helamaal aan verslaafd!!!!

ik ben ook 25 (over 5 weeken 26 ) ben vorig jaar juli gestopt met de pil,ben net vandaag weer ongi geworden  ben er erg verdrietig van...
ik had ook gehoopt dat het sneller zou gaan,maar hellaas,we zijn al weer 11 maand(en rondes) verder!!!
heb vanmorgen de HA gebeld,en heb voor dinsdag 6 juni een afspraak...

maar ik hoop dat het voor jou wat sneller gaat,zal voor je duimen!!!!!

xxxtam80 (ronde 12,1e kindje)

Hey Tam,

Niet verdrietig zijn! Volgende keer beter moet je maar denken! Ik voel met je mee meid! Laten we er gewoon samen in geloven!
De huisarts zei tegen me dat als ik na de zomer nog niet zwanger ben dat ik dan maar eens naar de gyn. moest gaan. Die zou dan zo'n tabletje geven om de eisprong te stimuleren. Vraag er misschien eens naar als je 6 juni moet gaan.
Treur maar niet dus, positieve energie stimuleert (heb ik van hore zeggen he)

xxxCaroline25

Terug
Bovenaan