even voorstellen

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,

ik wou me even voorstellen. ben paulineke en volg deze forum na al een tijdje. erg mooi om te zien hoe iedereen elkaar helpt en met elkaar meeleefd. ik ben nu al vanaf maart 2005 gestopt met de pil maar tot nu toe nog niet zwanger (helaas). op 6 juni is mijn NOD dag maar ik verwacht niets. heb helemaal geen klachten of zo.

weet iemand van jullie of het invloed heeft op het zwangerworden als je onregelmatig werkt? werk namelijk dag, avond en nachtdiensen?

Groetjes paulineke

Hoi Paulinneke,
Welkom hier op dit supergezellige forum!!!
Grappig dat je dat zo vraagt over die diensten. Want ook ik werk zeer onregelmatig.
Toen ik zwanger ben geworden van mijn zoontje werkten mijn vriend en ik allebei
onregelmatig en dat is dus ook gelukt.
Het ligt er wel een beetje aan wanneer je elkaar ziet he? Het gebeurt ons zeer
regelmatig dat de een nog slaapt als de ander weggaat en ook dat de een alweer
naar bed is als de ander terugkomt... Dus ja dat geeft wel wat praktische problemen.
Want ja, wanneer moet je dan klussen?
Maar als je dan eenmaal samen bent is het super. En het heeft gelukkig geen invloed
op je vruchtbaarheid. Dus daar hoef je niet over in te zitten.
Succes met klussen en ik hoop dat jullie elkaar toch nog regelmatig "treffen" (snappie?)
Liefs Melanie

Hoi Melanie,

Bedankt voor je reactie. En Ja het is vaak een probleem omdat we veel langs elkaar heen werken en als we dan samen vrij zijn, zijn we vaak erg moe. Mijn man is dan erg moeilijk te motiveren (als je begrijpt wat ik bedoel) haha. Maar hij doet gelukkig wel zijn best ervoor.
Ook is bij mij het probleem dat ik dus al vanaf maart 2005 een superonregelmatige cyclus heb. Volgens de huisarts komt dat omdat ik 14 jaar de pil geslikt heb en we moesten nog maar even afwachten. (echt super irritant zo een antwoord)
Maar ja wel wachten dus nog maar braaf af en klussen wel verder.

Groetjes van Paulineke

hoi Paulineke,

hopelijk ben je begin juni wel zwanger, een vriendin van mij merkte helemaal niets toen zij zwanger was...er is dus nog hoop!

succes

Hoi Mandy!

Wanneer zei je huisarts dat je nog maar even moest afwachten...
Je bent al meer dan een jaar verder! Anders zou ik gewoon weer gaan hoor...
Moeilijk dat je cyclus zo onregelmatig is...dat is ook wel lastig.
In ieder geval heel veel succes!
Hopelijk ben je snel zwanger!

Liefs Linnepinnie

Hoi Linnepinnie,

Volgens mij ben je in de war.
Ik ben paulineke en geen Mandy.
Maar toen de h.a. dat zei waren we al een jaar verder dat was nl in maart 2006 dat ze dat zei.
Ik heb nu vanaf maart 2005 nu 9x mijn menstuatie gehad.  ws is door omstandigheden een aantal x mijn menstruatie overgeslagen. Er speelde nl nog wat prive omstandigheden die voor flink wat stress zorgde nl.  
Er lijkt nu wel weer wat regelmaat in te komen we zijn nu van de 45 dagen naar de 33 dagen gegaan. Dus dat is al wat beter.

Liefs Paulineke

Hoi Paulineke

Jeetje wat een stomme fout van mij!!
Had geloof ik nog de naam van Mandy in mijn hoofd die ik net gefeliciteerd had ofzo...
Sorry meid....Er zijn hier ook zoveel meiden!!! Worden er steeds meer...wel gezellig!
Nogmaals sorry voor de naamsverwarring.

Ik snap nu wel meer waarom je huisarts zei dat je nog even moest afwachten...
hopelijk blijft je cyclus nu beter gaan!
Succes!

Liefs Linnepinnie

Terug
Bovenaan