Even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Ik lees al een tijd mee op dit forum en nu dan uiteindelijk besloten om mee te gaan schrijven. Veel van de onderwerpen die hier worden besproken vind ik erg interessant en ik heb gemerkt dat iedereen erg leuk op elkaar reageerd. Het lijkt me dan ook  fijn om mee te doen!
Ik ben sinds begin februari van dit jaar gestopt met de pil, hierna een paar maanden ontpilt en geprobeerd er niet al te veel mee bezig te zijn. Sinds deze maand zijn we er wel bewust mee bezig en word het dus spannend!!
Groetjes Bobet

HOi bobet,

succes ermee. hopen dat het snel lukt!!!

groetjes thessa

Hey hoi,

En welkom natuurlijk!!!
Heel veel klusplezier en succes natuurlijk!!!

Liefs sandy

hoi meid.
wat leuk dat  je ook gezellig komt babbelen op dit leuke forum. ik ben hier ook nog maar net. erg gezellig hoor met al deze meiden. je hebt wel steun aan elkaar. dus welkom!
en veel succes met het klussen

xxx dag droomertje

Hoihoi,
Welkom! Spannend hè, om op dit punt te staan. Ben zelf ook net begonnen (voor de 1e), kan niet wachten tot we gericht kunnen klussen!
Succes en groetjes!
Tess

Dank jullie wel voor dit hartelijke welkom! Heb op 23 juni mijn NOD, spannend!!!!!! Nog een weekje wachten, moet lukken toch?

hoi bobet!

welkom hier!!! voor jou breken nu ook spannende tijden aan  ik hoop dat je snel zwanger bent.

liefs sas

Terug
Bovenaan