Even voorstellen

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal, ik ben Simone 32 jaar en moeder van 2 dochters van 3 en 4. Heb nu n nieuwe relatie en samen willen we ook n kindje. Nu zijn we zo,n 4 maanden bezig en nu vraag ik me eigenlijk af of t nu gelukt is. Had de laatste  3 maanden n normale cyclus en de laatste x dat ik ongesteld moest worden was ik 5 dagen overtijd. Ben dus wel ongesteld geworden maar had t maar 1,5 dag en t was zeg maar oud bloed. Daarna voelde ik me ontzettend raar, opgeblazen gevoel steken aan de zijkant van mn buik, wisselstemmingen en zit zo op de kast. Heb wel n test gedaan maar is negatief. kan t zo zijn dat mijn HCG hormoon nog niet in mn urine zit of ben ik gewoon niet zwanger. Nu moet ik dus over zo,n 2 weken weer ongesteld worden en dat wachten duurt dan zo lang maar goed zal wel moeten.

hoi simone welkom hier!!! ik zou nog eens een test doen over paar daagejs als ik jou was, gewoon voor jezelf...ik hoop dat je toch zwanger blijkt te zijn. een vriendin van me kreeg pas na 1,5 week overtijd een posi test dus.... succes!!!

groetjes Sweety

Dank je wel Sweetie. Ik denk dat ik gewoon maar wacht op de dag dat ik eigenlijk ongi moet worden en ben ik dan overtijd dat ik dan maar weer n test ga doen (als ik t zo lang volhoud) anders als de test weer nega is weet ik t weer niet voor honderd procent zeker. Ik neem aan dat je zelf ook bezig bent anders ben je niet op deze site zo ja hoelang ben jij al bezig. groetjes Simone

hoi hoi

ik was ook bezig ja....zat pas in ronde 3...maar ik ben nu zwanger!!!!hihiihihh

maar blijf nog wel ffies hier hoor!! tis gezellie hier.

veel succes met alles meid!!!
xxx

wat leuk sweetie gefeliciteerd, ja sorry t zal ongetweifeld ergens staan maar ik heb niet alles gelezen hoor, vind je t erg ha ha dan ben ik wel ff bezig. Maar hoe lang ben je zwanger en is t je 1e en natuurlijk gaat alles goed. Mn buik is enorm opgezet, heb ik wel meer last van hoor dan ben ik net 3 a 4   maanden zwanger, familiekwaaltje. Had wel n klein beetje krampjes in mn onderbuik net als ik heb als ik mn eisprong heb. Blijf hopen dat ik zwanger ben maar mn hoop wordt wel minder, maar ja we blijven oefenen ooit zal onze tijd wel komen.

Groetjes Simone

Hoi Simone,

Iedere keer dat je een cyclus hebt, heb je een mogelijkheid om zwanger te worden. iedere cyclus/mogelijkheid noemen we hier een 'ronde'. Ronde 3 wil dus zeggen dat iemand met de derde poging bezig is of gaat.
Succes, ik duim voor je!

Groetjes,
Tess

Oh oke dan ben ik met ronde 5 begonnen, zit nu in mn vruchtbaarheidsperiode dus klussen, klussen maar. Moet volgende week zondag 2 juli geloof ik ongi worden

Terug
Bovenaan