even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal..Ik ben nieuw hier en zal me eerst even voorstellen, ik ben elize, ben 24, heb 3 jaar een relatie en woon nu bijna een jaar samen.
We willen graag een gezinnetje stichten, nu heb ik een vraagje of jullie eerst getrouwd zijn voordat er een gezinnetje komt??
Wij zijn niet tegen trouwen maar vinden het allemaal zoveel geld kosten, voorheen leek me het allemaal geweldig maar zo het nu is ben ik ook gelukkig...
Ik ga binnenkort stoppen met de pil, maar ik moet zeker eerst de strip opslikken voordat je kan stoppen?
Vandaag zijn we in het ziekenhuis geweest om erover te praten want ik loop namelijk bij een internist vanwege dat ik ziekte van crohn heb.
Maar we vinden het zo spannend en leuk dat ik het liefst meteen stop met de Pil.

Hier laat ik het even bij, ik hoop op leuke reactie's, maar als ik t zo bekijk is het erg gezellig hier.

elize

Hoi Elize,
Welkom op dit forum!!!!
Ik kan me helemaal in jou situatie verplaatsen! Lekker stoppen met die pil, en niet eerst de strip af maken dat hoeft helemaal niet.Tenzij je graag nog even wacht.
Ik ben eerst getrouwd en nu bezig om kinderen te krijgen. Heb eerst een miskraam gehad na 3 maanden en zijn nu al weer 5 maanden aan het proberen. Qua tijd valt dat nog wel mee, maar ik zou het liefst gisteren zwanger zijn als vandaag.
En daarom denk ik ook vaak waarom wilde ik toch eerst trouwen?? Kinderen en dan trouwen had ook gekund.
En id een trouwerij kost veel geld, zonder onze ouders hadden wij de trouwerij ook niet kunnen betalen.Maar we hebben een schitterende dag achter de rug.
Maar ik zou tegen jou willen zeggen ga eerst met kinderen beginnen, trouwen kan altijd nog, en wat is er niet leuker dan je eigen kinderen als bruidskindjes!!!! En zij kunnen later zeggen dat ze erbij waren op jullie trouwdag.
De tijd van tegenwoordig laat dit ook toe, dus waarom niet eerst kids!
Ik ben nu 27 en ook nog  niet oud  om kinderen te krijgen, maar heb altijd gezegd wil jong kinderen, maar vind mezelf nu al ouder.Dus zou ik de tijd graag terug willen draaien.
Het voordeel bij mij is dat mijn man en ik nu klaar zijn met alle studies en vervolgcursussen etc, en ook echt klaar zijn voor kinderen, is dat bij jullie ook zo??
Ik heb ook Crohn, dus vond het in eerste instantie ook spannend, maar volgens mijn internist hoeft het dus geen problemen op te leveren. Ik ben nu medicijnvrij en hoop dat ook zo te houden. En jij?
Elize succes met zwanger raken, enneh geniet ervan. Probeer er niet teveel op te focussen maar geniet van elkaar dan komt zo ´n kindje vanzelf...
Liefs van Bo

Hoi Elize!

Wat leuk dat je ook je weg naar dit forum hebt gevonden. Ikzelf heb me toevallig ook net aangemeld. Spannende periode gaan jullie in! Wat betreft dat trouwen, daar ben ik zelf ook niet zo van. Het is tegenwoordig ook niet meer nodig om te trouwen voordat je een gezinnetje gaat stichten. Ik zou ook minimaal 1 maand  ontpillen, dan weet je hoeveel dagen je eigen cyclus  duurt. Dan is het daarna gemakkelijker om je vruchtbaarste dagen te kunnen berekenen.
Veel succes!

Gr Ilona

quote: boompje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-06-2006 19:28:14'));

Hoi Elize,
Welkom op dit forum!!!!
Ik kan me helemaal in jou situatie verplaatsen! Lekker stoppen met die pil, en niet eerst de strip af maken dat hoeft helemaal niet.Tenzij je graag nog even wacht.
Ik ben eerst getrouwd en nu bezig om kinderen te krijgen. Heb eerst een miskraam gehad na 3 maanden en zijn nu al weer 5 maanden aan het proberen. Qua tijd valt dat nog wel mee, maar ik zou het liefst gisteren zwanger zijn als vandaag.
En daarom denk ik ook vaak waarom wilde ik toch eerst trouwen?? Kinderen en dan trouwen had ook gekund.
En id een trouwerij kost veel geld, zonder onze ouders hadden wij de trouwerij ook niet kunnen betalen.Maar we hebben een schitterende dag achter de rug.
Maar ik zou tegen jou willen zeggen ga eerst met kinderen beginnen, trouwen kan altijd nog, en wat is er niet leuker dan je eigen kinderen als bruidskindjes!!!! En zij kunnen later zeggen dat ze erbij waren op jullie trouwdag.
De tijd van tegenwoordig laat dit ook toe, dus waarom niet eerst kids!
Ik ben nu 27 en ook nog  niet oud  om kinderen te krijgen, maar heb altijd gezegd wil jong kinderen, maar vind mezelf nu al ouder.Dus zou ik de tijd graag terug willen draaien.
Het voordeel bij mij is dat mijn man en ik nu klaar zijn met alle studies en vervolgcursussen etc, en ook echt klaar zijn voor kinderen, is dat bij jullie ook zo??
Ik heb ook Crohn, dus vond het in eerste instantie ook spannend, maar volgens mijn internist hoeft het dus geen problemen op te leveren. Ik ben nu medicijnvrij en hoop dat ook zo te houden. En jij?
Elize succes met zwanger raken, enneh geniet ervan. Probeer er niet teveel op te focussen maar geniet van elkaar dan komt zo ´n kindje vanzelf...
Liefs van Bo

hey Bo

Bedankt voor je leuke reactie.
Wel toevallig dat jij ook crohn heb,en medicijnvrij, echt goed..  ik slik er nog imuran voor en ga ietsje minderen maar helemaal stoppen kan niet, heb je weer kans op opvlamming en dan mag je/ kan je beter  niet zwanger worden.
Wel erg dat je een miskraam heb gehad, lijkt me verschrikkelijk..ik hoop voor je dat je snel weer zwanger mag worden.
Wij zijn verder ook klaar met studie's etc, mijn vriend werkt 40 uur en ik 21 uur, meer kan ik helaas niet maar het is goed zo, huishouden en hondje erbij is het zo goed te doen.
straks hopelijk een kleintje.....
ik slik denk mijn strip even op, is nog maar 1 weekje, kan ik kijken wat mijn cyclus gaat doen..
Ben benieuwd of je snel zwanger bent...

groetjes elize

quote: Ilona24 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-06-2006 19:30:22'));

Hoi Elize!

Wat leuk dat je ook je weg naar dit forum hebt gevonden. Ikzelf heb me toevallig ook net aangemeld. Spannende periode gaan jullie in! Wat betreft dat trouwen, daar ben ik zelf ook niet zo van. Het is tegenwoordig ook niet meer nodig om te trouwen voordat je een gezinnetje gaat stichten. Ik zou ook minimaal 1 maand  ontpillen, dan weet je hoeveel dagen je eigen cyclus  duurt. Dan is het daarna gemakkelijker om je vruchtbaarste dagen te kunnen berekenen.
Veel succes!

Gr Ilona

Hey Ilona

leuk dat je heb gereageerd, ik zag dat jij nu 2 maanden ben gestopt met de pil?!
je gaat dus ook een spannende tijd te gemoet..
Ik ga dinsdag nog naar de huisarts het  leuke nieuws vertellen, kom je eens bij de dokter met  gezellig nieuws..
Maar jij woont ook samen las ik, wel of niet getrouwd??
Wij hebben wel een samenlevingscontract, is bijna hetzelfde zeggen ze..

Gr elize

hoi elise!

welkom hier!! tis hier erg leuk en je hebt heel veel lieve meiden hier zitten!!

veel succes met alles en hoop dat het snel raak is voor je!!

knuffels sweety

Terug
Bovenaan