Even voorstellen!

A

Anoniem

Guest
Hoi ik ben nieuw hier! Ik heet Marian en heb nu ruim 4,5 jaar een  relatie. Ik ben al ruim 2 jaar al niet meer aan de pil. ik had dus allang zwanger kunnen zijn. Helaas is dit niet gebeurd. Mijn vriend is  nu 34  en ik 26. We verschillen nogal van leeftijd.  hij is er al veel  langer mee bezig.  Bij mij begint het nu ook steeds meer te kriebelen. Toch wel vreemd je zou toch denken dat je dan een keer zwanger zou worden na 2 jaar.  Dan hebben we misschien onbewust erom heen gesekst of wat zou het anders zijn. Hoe dan ook we willen er nu actief mee bezig gaan. Ik ben nu ook met foliumzuur begonnen. Ik las ook dat het verstandig is om vitamines te slikken.  Welke raden jullie me aan. En hebben jullie verder nog tips voor mij om zwanger te raken.  

Groetjes  van   Marian    

hoi hoi,
ikzelf ben pas in ronde 1 en ook pas vorige maand met de pil gestopt dus hoe alles gaat lopen is nog een verassing!
ik ben ook meteen aan de foliumzuur begonnen of nou ja aan de gravitamon dit is een vitaminepreparaat waarin voldoende foliumzuur zit en het is apart voor vrouwen die zwanger willen worden en al zijn je krijgt het bij de da drogist(heb ik t gehaald)
en kost rond de 15 euro voor 100 tabletten
ik hoop dat je er wat aan hebt en welkom hier op de site!!
veel liefs tamaar

Hee welkom hier, gezellie!!
Ik slik alleen foliumzuur, verder geen andere pillen, ben geen pilmens.......
Je moet vooral doen waar je je goed bij voelt, vertrouw je het niet, gewoon de huisarts bellen. De meesten klussen om de dag. Neem ook een kijkje op www.zwangerschapspagina.nl vind je vaak ook veel op.
Succes hoor

Hai Marian.

Welkom bij de club.
Foliumzuur is inderdaad heel goed om te slikken en vitamines is natuurlijk altijd goed voor je. Ik ben nu 5 maanden echt intensief bezig en moet volgende week zondag ongi worden. Was de vorige maand 5 dagen overtijd en toen maar 1.5 dag ongi en n heel klein beetje. 10 dagen na de 1e dag van je ongi kan je al vruchtbaar zijn dus dan n week extra veel klussen, t beste is om de dag.

Veel succes

Groetjes Simone

Terug
Bovenaan