even voorstellen

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

Ik en mijn vriend willen dolgraag een kindje.
Sinds oktober 2005 ben ik gestopt met de pil.  
Mijn cyclus zit het meeste tussen de 30-35 dagen in.
In die 7 ronden heb ik  2 uitschieters (ronde 4 en 6) gehad van 43 dagen.  Ik was in die tijd  dolblij, want ja....ik was toch lang overtijd. Na een  dag of 2 toen bloed laten prikken en getest op HCG, maar helaas niet positief. 1 dag later werd ik ook ongesteld. balen als een stekker dus.
In het begin maakte ik me erg druk dat ik ongesteld was geworden, de laatste paar keren heb ik me er maar bij neergelegd dat het bij ons niet gelijk pats boem lukt. Sommige kijken elkaar al aan en zijn gelijk zwanger..
Nu zijn we al een aantal dagen in spanning,  23 juli was nl een NOD, als ik de 28 dagen aanhoud.  Aangezien ik natuurlijk verschillende cyclussen gehad heb,heb ik tot de dag van vandaag nog niet getest, wel gehaald maar ligt nog dapper in mijn la. Afgelopen maandag  zou een cyclus van 43 dagen kunnen zijn en ook deze heb ik nu overschreden. Als ik vrijdag nog niet ongi ben, pak ik  de test en gaan we ervoor.  
we willen  niet weer te vroeg testen en dan weer teleurgesteld worden.  
Ik hoop zo dat we zwanger zijn,
Mijn tepels zijn gevoelig,  veel meer afscheiding dan anders. Ik ga ook ontzettend vaak naar de toilet. Kunnen dit symptomen zijn?

Een heel lang verhaal, maar ben wel blij dat ik het effe kwijt kan.

Leuk forum trouwens.

Liefs  bini

Hoi Bini,

Wat vervelend zo'n lange cyclus. Maar als ik kijk naar je symptomen en de lengte van je huidge cyclus, denk ik toch dat de kans dat je zwanger bent erg groot is. Gewoon testen zou ik zeggen. Nee heb je, ja kun je krijgen of niet dan?!

Succes en hou je ons op de hoogte?

Liefs,

Tammy

hai Tammy,

Lief dat je zo snel reageerd.
Ik laat het zeker aan jullie weten.

liefs Bini

Terug
Bovenaan