Even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb nu al zo vaak de berichtjes op het forum gelezen dat ik me nu zelf maar eens heb aangemeld. Vaak dacht ik als ik een berichtje las: hé, die "klachten" heb ik ook of zo voel ik me ook. Zelf ben ik 10 juni jl. met de pil gestopt en ben net van m'n ongi af..... dus klussen maar weer hihihi. Was deze keer alleen een week te vroeg, dus hopen dat m'n cyclus weer een beetje normaal wordt.

Groetjes,
Lei

Hoi Lei,

Welkom hier! Dit is een onzettend leuk en gezellig forum, maar pas op hoor, het werkt superverslavend!!

Ik wens je veel klusplezier en schrijf maar alles van je af hier!

Groetjes,

Tammy

P.S. Het kan wel even duren hoor voor je cyclus weer een beetje op orde is, maar dat verschilt bij iedereen.

Hoi Tammy,

Het is inderdaad super verslavend.
Vorige maand kreeg ik ineens ontzettende buikpijn en dat werd zo erg dat ik haast niet meer kon lopen. Toen ik 's nachts naar de wc moest moest ik bijna kruipen. Ik had toen ook verhoging. De vorige dag was de pijn iets minder. Ben toen naar de huisarts geweest en hij vertelde mij dat dit mijn eiersprong is geweest (we hebben toen samen mijn cyclus uitgerekend). Als ik pech heb heb ik dit elke maand, maar waarschijnlijk zal het in de loop van de tijd minder pijn gaan doen.Hij vertelde dat er een klein groepje vrouwen is die hier last van heeft. Heb jij hier wel eens van gehoord? Ik schrok me rot en vroeg de huisarts of dit effect heeft op mijn cyclus (vruchtbaarheid), maar gelukkig zei hij dat dit geen negatief effect heeft. Alleen wel lastig als je pijn in je buik hebt en je bent op je vruchtbaarst.....

Groetjes,
Lei

van harte welkom!! het is hier   erg gezellie!!!! en verslavend!! kus kus

Hoi Lei,

Er zullen vast meer vrouwen zijn die er net zoveel last van hebben als jij. Maar misschien  is  het een tijdelijk  iets  nu je  recentelijk bent gestopt met de pil. Ik had toen ook de eerste maanden klachten die ik ervoor  nooit had  (en nu ook niet meer), zoals súperpijnlijke tepels (echt niet normaal) en  liters afscheiding  (leek wel sp*rma).

Wel balen dat je net op het moment dat je vruchtbaar bent zo'n buikpijn heb dat je weinig puf hebt om te klussen!

Nou, hopelijk wordt het gauw minder en ben je snel zwanger.

Groetjes,

Tammy

hey hey
wij zijn sinds maart gestopt met de pil!!! maar ben nu al 3 maand niet ongesteld geworden dus we w8 rustig af!!! kus kus h

Terug
Bovenaan