Even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik ben Karin, 25 jaar oud en ik kom uit de kop van Noord Holland.

Wij zijn inmiddels 2 jaar bezig in mei hebben we te horen gekregen dat het moeilijk voor ons wordt omdat mijn man na zijn test geen telling had.
Hij durft niet meer terug voor een tweede test.

Sinds vorige week ben ik iedere dag misselijk de geur van eten maakt me ziek, mijn lijf voelt raar aan krampjes en steekjes in mijn buik en ik ben een vat vol emoties zit echt om niets te janken.

Mijn test vorige week was negatief maar dat kon ook niet anders, vandaag weer een test gedaan weer negatief aankomende vrijdag moet ik ongesteld worden.

Moet ik me nu iets aantrekken van die tests.

Wil graag  weten hoe anderen hier mee omgaan  want ik vind het vaak behoorlijk moeilijk.

Groetjes Karin  

quote: Verkaatje schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-09-2006 21:28:02'));

Hoi allemaal,

Ik ben Karin, 25 jaar oud en ik kom uit de kop van Noord Holland.

Wij zijn inmiddels 2 jaar bezig in mei hebben we te horen gekregen dat het moeilijk voor ons wordt omdat mijn man na zijn test geen telling had.
Hij durft niet meer terug voor een tweede test.

Sinds vorige week ben ik iedere dag misselijk de geur van eten maakt me ziek, mijn lijf voelt raar aan krampjes en steekjes in mijn buik en ik ben een vat vol emoties zit echt om niets te janken.

Mijn test vorige week was negatief maar dat kon ook niet anders, vandaag weer een test gedaan weer negatief aankomende vrijdag moet ik ongesteld worden.

Moet ik me nu iets aantrekken van die tests.

Wil graag  weten hoe anderen hier mee omgaan  want ik vind het vaak behoorlijk moeilijk.

Groetjes Karin  

Hai Karin,

Welkom hier! Wat vervelend dat jullie al zo lang bezig zijn om zwanger te raken. Mijn man heeft ook moeten testen en vond dat ook zo vreselijk. We zijn ruim een jaar bezig geweest om zwanger te raken van de 1e en willen nu graag een 2e.
Hoe komt het dat je nu al hebt getest? De meeste tests zijn pas te doen na je NOD (de dag dat je ongesteld moet worden). Vandaar dat ze nu negatief zijn, het hormoongehalte is nog zo laag.
Hoe ik er mee omga? Ben altijd bloednerveus en als ze negatief zijn toch wel erg verdrietig. Ben toch ook maar een mens? Maar goed, na een paar dagen heb je weer volle moed en gaan we er tegen aan.
Ik wens je veel succes en hoop dat je vrijdag positief zal testen!

liefs
Fee Julia

Ik weet dat het testen stom was om te doen maar het boorde mijn hoop weer even de grond in ik maak me er nu even zo druk om.

We gaan nu weer braaf afwachten.

hoi Karin,

welkom hier natuurlijk.
Ik kan me goed voorstellen dat je die test gedaan hebt, maar dat heeft helaas weinig zin. Maar heel erg begrijpelijk hoor. Lastig dat je man zijn test niet goed was. Wij hebben net zelf ook mijn man zijn "productie" laten testen en dat gaf inderdaad een hoop extra spanning. Bij hem was gelukkig alles redelijk goed en wij gaan dus vrolijk verder met proberen, maar het geeft een hoop extra stress inderdaad.

Ik duim voor je dat je klachten een hele positieve oorzaak hebben, laat het maar weten hier.

Tamar

Welkom!

Wat vervelend voor jullie dat het allemaal zo lang duurt.
Veel succes!

Liefs, Nadine.

De testen kunnen pas posi zijn na je nod dus na vrijdag. Bij sommige is hij wel eerder posi maar bij mijn 2 zwangerschappen was het er pas na.

Ik hoop het voor jullie

AAAArrrrrrggggg wordt het wachten beu, nog 2 dagen en probeer m'n eigen nu toch te dwingen uiterlijk maandag pas te testen. Maar ik weet niet of ik zo lang kan wachten.

Marcel praat me de kop gek, hij wil het zo graag en ziet het nu ook al als zwanger probeer hem te remmen maar het werkt van geen kanten. Als ik vrijdag ongesteld wordt gaan we weer een gezellig weekend tegemoet.

Ik heb het zo met hem te doen, weet gewoon even niet wat ik er mee aan moet.

Terug
Bovenaan