Even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,
Al enige tijd lees ik berichtjes op dit forum en het wordt nu hoog tijd om mezelf eens voor te stellen en mee te kunnen  kletsen met jullie. Ik ben Judith, 30 jaar oud, en sinds 7 maanden gestopt met de pil om zwanger te raken van de eerste. Ik weet dat 7 maanden nog niet zo lang is en veel mensen al veel langer bezig zijn, maar voor je gevoel duurt het toch wel erg lang....
Sinds een paar weken zijn wij terecht gekomen in de medische molen. Mijn man is namelijk in de puberteit  geopereerd wegens een niet ingedaalde bal, en dit blijkt een belangrijke oorzaak te zijn voor verminderde vruchtbaarheid. Via de huisarts hebben we een doorverwijzing gekregen naar de uroloog. Hij heeft een echo gehad en moet nu 2x een zaadmonster inleveren. Eind november moet hij nogmaals voor een echo ivm een mogelijke spataderkluwen (was namelijk op de eerste echo niet met zekerheid te zeggen). Wij wachten in elk geval in spanning af wat de uitslagen zijn, mocht er uitkomen dat mijn man verminderd vruchtbaar is, dan krijgen we een doorverwijzing naar de gynaecoloog. Is alles bij hem goed, dan krijg ik waarschijnlijk ook een doorverwijzing omdat we dan bijna een jaar bezig zijn. Maar ik hoop van harte dat het nog voor die tijd gaat lukken! Ik hoop de komende tijd gezellig met jullie mee te kunnen kletsen totdat we zwanger zijn!

Hey.
Welkom hier, gezellig dat je ook komt schrijven.
Wel spannend allemaal voor jullie zeg, hoop dat de uroloog goed nieuws kan brengen.
Wij zijn nu bezig voor voor een 2e kindje. Wij zijn 1,5 jaar bezig geweest om zwanger te worden van onze dochter.  We zitten nu in ronde 6   en ben nu 2 dagen overtijd, dus heb de kriebels wel een beetje.
Denk er wel om hoor, dit forum is erg verslavend.
Groeten van Miena.

Terug
Bovenaan