even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hallo, ik ben Linda, 28 jaar en getrouwd. Wij zijn sinds oktober 2005 bezig met zwanger worden.
Ik lees sinds die tijd al mee op dit forum, maar heb nu de stoute schoenen aangetrokken en mij aangemeld.

Begin januari nog steeds geen rode duivels al een aantal testen er tegen aan gegooid. Maar steeds niets. Ben in januari naar ha gegaan en die verwees mij door naar de gyn. Daar werd al snel PCO vastgesteld en uit andere onderzoeken ook vijandig baarmoederslijmvlies. Gelukkig is bij mijn man alles in orde.

Ik wens iedereen veel succes met zwanger worden en fijne feestdagen en een vruchtbaar 2007

Groetjes Linda

Hey Linda.

Wat gezellig dat je bij ons komt schrijven.
Goh, jullie zijn ook al een tijd bezig zeg.
Wat zijn nu de volgende stappen wat ze gaan doen bij jullie om de zwangerschap te bevorderen, of wachten ze het af.
Wel fijn dat het bij je man goed zit, dit is al een hele gerust stelling he?
Bij ons heeft het 1,5 jaar geduurt voordat ik zwanger was van onze dochter, dus ook een hele tijd....We zitten nu in ronde 8 voor een 2e kindje.
Wens je veel succes met het zwanger worden...hoop toch dat jullie nu gauw een positieve test mogen halen.

Groeten van Miena.

Hoi Miena
Bedankt voor je berichtje. We weten sinds juli dat we met IUI verder gaan, omdat ik vijandig baarmoederslijmvlies heb.
Sinds augustus hebben we een nieuw huis, wat helemaal verbouwd moet worden.
Dus op dit moment staat zwanger worden op een laag pitje.
Maar dat neemt niet weg dat ik het er niet moeilijk mee heb. Mijn man is daar een stuk nuchterder in dan ik.
Sinds de tijd dat wij gestopt zijn met zwanger worden zijn in vriendenkring 4 vriendinnen bevallen, wat het soms op verjaardagen toch wel moeilijk maakt.
Daarom heb ik me aangemeld als een uitlaatklep zie ik het een beetje

Groetjes Linda

Hoi Linda,

Heel veel succes, hoop dat het je snel gaat lukken!

Heb wel 1 vraagje: Wat is PCO?

Gr. Anne

Hoi Anne

Pco  is een syndroom waardoor je niet of nauwelijks een eisprong hebt.   Ik heb geen eisprong van mijzelf, waardoor ik ook niet menstrueer.
Als je nog meer vragen hebt, lees ik het wel

Groetjes Linda

Oh dat is wel heel vervelend.. Ik word wel ongesteld alleen heel weinig.. Maar dat zal dan weer wat anders zijn. Maar hoe gaat dat met jou dan, kan dat PCO verholpen  worden?

Anne

hoi hoi,

Welkom bij ons cluppie, iedereen vind hier steun bij elkaar en dat helpt ons door de spannende dagen heen.

Welkom!

xxx

Hoi Anne

Toen ik bij de gyneacoloog kwam, heb ik eerst provera gekregen om menstruatie op te wekken. Daarna houden ze een maand je cyclus in de gaten met echo's. Hier kwam uit dat ik geen eisprong heb. Toen kreeg ik clomid 50mg Om een eisprong te krijgen. Ik krijg nu wel een eisprong, maar geen goede. Dit  weten ze weer via bloedonderzoek.

Even nog wat anders, wij hebben op dit moment zwanger worden op laag pitje gezet. Omdat we een huis hebben gekocht, wat totaal verbouwd moet worden. Maar het is even goed prettig om toch ervaringen uit te wisselen.

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan