Even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben Zaz, ik ben 29 jaar en ik ben nieuw hier. Ik heb de afgelopen dagen veel op het forum zitten lezen en het is een verademing. Wij zitten in onze 1e ronde voor ons 1e kindje. 17 jan. is mijn NOD-dag en ik vind het reuze spannend, hoewel ik er zeer serieus rekening mee houd, dat het niet in 1x lukt. Ik vind het best moeilijk om er niet over te praten. Ik kan er alleen met mijn man over praten en die wordt af en toe gek van me. Daarom vond ik het zo heerlijk om dit forum te ontdekken. Erg leuk om al jullie vragen en ervaringen te lezen. Precies waar ik nu behoefte aan heb. Het lijkt me erg fijn om dit bijzondere proces wat we allemaal doormaken op deze manier toch een beetje te kunnen delen.

groetjes,
Zaz

hoi zaz,

ik begrijp wat je bedoelt.
ik was ook blij dat ik dit tegen kwam en hier nu lekker kan kletsen over vanalles en nog wat.
het werkt wel verslavend.
ik ben hier nu ongeveer twee weken, maar ben elke dag weer nieuwsgierig wat er op staat.
ik ben 28 en bezig met de eerste ronde voor een eerste kindje.
mijn nod is als het goed is 28 januari.
ik denk dat dit niet meer klopt omdat ik mijn eisprong al eerder heb gehad.
veel plezier hier op het forum.

groetjes kwinty.

hoi kwinty,

Dank je. Ik merk inderdaad dat het al verslavend begint te worden. Wil elke keer even kijken wat er voor nieuwe berichten bij staan. En ik ben ontzettend aan het aftellen naar de 17e.

groetjes,
zaz

hoi zaz!

veel plezier hier op het forum.
ik ben hier nu een goeie week en vermaak me hier prima.

ik ben al heel wat wijzer geworden.
Ik ben 28 jaar en wij zijn bezig voor ons eerste kindje. We zitten in ronde 1 en als het goed is heb ik 28 januari mkijn nod.

groetjes Carina

Hee zaz,

Welkom om het forum en veel plezier.
Ik herken het gevoel dat je alleen met je man/vriend over je eventuele zwangerschap en voorbereiding kan praten, en ik vind het heerljk om hier mijn hart te luchten.

Succes met klussen

Groetjes, Mickey

Hallo Zaz

Ik ben 26 jaar en ik zit ook in de eerste ronde voor een tweede kindje.
Mijn ongi datum is 24 jan.Dus dat is nog even wachten.
Ik ben sind een week op dit forumn aan het lezen en ik vind het helemaal geweldig hier.
groetjes
mama van 1

Terug
Bovenaan