even voorstellen.

A

Anoniem

Guest
Naar een weekje meegelezen te hebben dacht ik laat ik me zelf ook maar gaan registeren.Ik ben 30 jaar moeder van een zoon van twee jaar en we willen graag voor de 2de gaan.Ik ben gestopt met de pil op 20 nov en ook wij zijn flink aan het klussen!!! Dit is dus mijn 2de ronde en mijn nod is op 22 januari alhoewel ik een  opgezette buik   heb en een moeilijke stoelgang  ook ik heb al twee testen gedaan maar die zijn negatief en vriendinnen zeiden al dat ik daar dus echt mee moest wachten of ik wel overtijd zou zijn maar ik ben zooooo nieuwschierig!!!!

Nou hopen dat we snel allemaal zwanger raken en leuk om hier ook weer te zijn!!!!

Hoi Dessie,

Ik ben hier vandaag ook met een vraag gekomen. Tja ik heb zelf een onregelmatige   cyclus, dus tja af en toe doe ik ook een test, tot nu toe nog niet zwanger. Wij zijn al bijna een jaar aan het klussen, wel een mk gehad in mei, maar goed ik zie wel.Wij hebben trouwens ook een dochter van 3. Ben zelf 34. dus wel een paar jaartjes ouder.

Ik wil je in ieder geval veel suc6 wensen met jullie pogingen om zwanger te worden! En wie weet ...

groetjes Anna

Hallo anna leuk je hier ook te ontmoeten!!
Zo te horen zijn jullie ook al ff aan het klussen ik wens jullie ook veel succes en hopen dat het snel raak zou zijn!!
Groetjes dessie

Terug
Bovenaan