Even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Amber, 32 jaar en woon met man en 3 honden in Zuid Holland. We zijn al een tijdje bezig om zwanger te worden, maar nog niet gelukt. Binnenkort gaan we voor een verwijzig naar de gynacoloog, best wel eng.
Ik lees al geruime tijd met jullie mee en hoop nu veel ervaringen met jullie te kunnen gaan delen.

Groetjes,

Amber

Hoi Amber,

welkom!
spannend he, elke maand.
leuk dat je mee kletst.

groetjes van Nathalie.

Oh ja, sorry...ik zal me ook even voorstellen.
ik heet dus nathalie en kom uit Noord-Holland.
ik ben bijna 28 jaar. (over 2 weken)
wij hebben ook nog geen kinderen.
ik ben 1 x zwanger geweest, maar dat werd een miskraam. helaas.
maar het komt vast wel een keer goed.

doei,   groetjes van Nathalie.

Hoi Amber,

Leuk he deze site, wel erg verslavend. Voor je het weet zit je een paar keer per dag op het forum.

ik heet Mylene, ben 25 jaar en woon in noord-holland. Ik heb al een zoontje van 3,5 jaar en hoop binnenkort zwanger te worden van een tweede.

Wel erg spannend om naar de gyneacoloog te gaan, het is jammer als het allemaal niet zo snel/goed gaat als je zou willen.

Veel succes!

Groetjes  Mylene

hey nathalie,

ik heb ook in juli een miskraam gekregen ik was toen dikke 10 weken, voel me hier nog steeds erg ??? onder en al zeker omdat ik als het goed was gegaan over 2 weken zou bevallen. we zijn ook weer volop bezig maar het wil hier ook niet echt lukken.

hoe ver was jij toen jij je miskraam kreeg

liefs harry

Hallo Ik ben hier nieuw dus zal me even voor stellen. Ik ben jantineke en ben 24 jaar. September 2005 zijn we getrouwd.  Oktober vorig jaar ben ik gestopt met de pil.
Nu ben ik 7 dagen over tijd en ben wel veel misselijk en moe. Heb ook af en toe buikkrampen. Durf niet zo goed een test te doen om teleurgesteld te worden. Wil nog een weekje wachten. Duurt dan wel erg lang he?
De eerste keer nadat ik gestopt ben met de pil was ik  2 weken te laat, daarna een cyclus van 33 dagen.Nu nog maar even afwachten maar we hopen op goed nieuws!
zo, dit wilde ik gewoon even kwijt! groetjes

Hoi Amber,

Ik ben Jazz, 31 jaar,  woon samen met mijn  vriend  en twee katten in Gelderland.
Wij zitten nu in de 2e ronde en we gaan voor ons eerste kindje...

Welkom!!

Liefs,
Jazz

Terug
Bovenaan