A
Anoniem
Guest
Hallo, ik heet Tessa en ben 34 jaar.
Mijn vriend is bijna 5 jaar jonger dan mij.
Sinds april zijn wij bezig om een kindje te mogen krijgen.
Het zal onze eerste worden.
Dit is ronde 11 en vandaag is mijn NOD.
Ik ben al in november naar de huisarts geweest en mocht toen bloed laten prikken om de hormonen te controleren en mijn vriend moest sperma-onderzoek doen.
Alles was oke, maar de angst om nooit zwanger te raken is gebleven.
We moesten het nog maar even proberen zei de huisarts.
Ik word er soms echt moe van, al dat wachten.
Ook bij mij zijn er al meerdere tests de vuilnisbak in verdwenen.
Ik ben gelukkig gezegend met een regelmatige cyclus van 24 dagen, dus hoef niet al te lang te wachten met weer te klussen.
Ik heb al gelezen dat er veel meiden zijn met een veel langere cyclus en die moeten dus nog langer wachten, dus ik mag eigenlijk niet klagen.
Dit forum helpt me wel om alles beter te relativeren, omdat ik zie dat ik met een heleboel dingen niet de enige ben.
Liefs Tessa
Mijn vriend is bijna 5 jaar jonger dan mij.
Sinds april zijn wij bezig om een kindje te mogen krijgen.
Het zal onze eerste worden.
Dit is ronde 11 en vandaag is mijn NOD.
Ik ben al in november naar de huisarts geweest en mocht toen bloed laten prikken om de hormonen te controleren en mijn vriend moest sperma-onderzoek doen.
Alles was oke, maar de angst om nooit zwanger te raken is gebleven.
We moesten het nog maar even proberen zei de huisarts.
Ik word er soms echt moe van, al dat wachten.
Ook bij mij zijn er al meerdere tests de vuilnisbak in verdwenen.
Ik ben gelukkig gezegend met een regelmatige cyclus van 24 dagen, dus hoef niet al te lang te wachten met weer te klussen.
Ik heb al gelezen dat er veel meiden zijn met een veel langere cyclus en die moeten dus nog langer wachten, dus ik mag eigenlijk niet klagen.
Dit forum helpt me wel om alles beter te relativeren, omdat ik zie dat ik met een heleboel dingen niet de enige ben.
Liefs Tessa