even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hoi, ik zal me eerst even voorstellen,   ik ben 27 jaar en in oktober van dit jaar 10 jaar samen met mijn vriend. Woonachtig in Noord  -Brabant.  We zijn in januari met de pil gestopt en eigenlijk meteen aan 'ronde 1' (ik lees hier al een maandje mee en weet nu inmiddels dat je het rondes noemt hihi) begonnen. Dus niet ontpillen. Mijn nod was 11 feb, tenminste ik  ben er maar even  van uit gegaan dattie 28 dagen is.... want ik ben nog niet ongesteld geworden.  Heb wel wat 'vage klachten' zoals een koud tintelend gevoel in mn onderbuik, hete zere  tepels, klinkt wel raar maar  gisterenavond gloeiden ze  echt, een soort blaasontsteking gevoel, maar dan anders. Zondag ook kromgelopen van de buikpijn, nu wel een beetje ongesteld-gevoel, maar dan anders hahaha lekker vaag. Dit kan natuurlijk ook allemaal van het ontpillen zijn... ik durf nl nog niet te denken dat het meteen gelukt is (net alsof het dan juist niet gelukt is)....    denk dat we tot vrijdag wachten met testen, dan is het nl carnaval hier en ik wil niet aan het drinken slaan als ......  Maar misschien verheug ik me ook wel op nog niks, help al die twijfels!
Een heel verhaal maar het lucht me wel op.  
Liefs  Femke

Ook ik heb eerst een tijdje meegelezen en ben nu ook helemaal op de hoogte van alle termen, mijn man en ik zijn nu bezig in ronde 2... je lichaam doet inderdaad rare dingen... ik denk soms ook wel eens ik voel dit omdat ik het zo graag wil voelen.... Morgen is mijn NOD dus ben benieuwd... Ook ik kom uit NB en voor mij is het dus ook belangrijk om te weten of ik zwanger ben of niet ivm carnaval. En dan erbij ik zal nog goeie smoesjes moeten gaan verzinnen omdat bij mij direct duidelijk zal zijn dat ik zwanger ben. Nu ben ik geen alcoholist maar als ik een biertje oversla dan zullen er direct vragen gesteld worden... Jij al smoesjes verzonnen??? haha

GR Miranda

Hoi Miranda,

Ja mocht het zo zijn.... dan denk ik dat ik me wel in het carnavalsgedruis stort maar met de smoes van een griepje erbij ofzo... Dit gaat echt heel lastig worden want normaal gesproken is onze vriendenclub alle dagen present en niet met een spaatje rood hihihi. Spannend he? Ik vind het ook ineens zo officieel nu ik hier iets op het forum geplaatst heb! En ja je lijf doet hele rare dingen, en mijn vriend maar vragen: wat voel je dan??? Ja ik voel vanalles maar ik kan toch niet zeggen  wat het dan precies is, omdat ik nog nooit zwanger ben geweest. Lekker onduidelijk he?

liefs Femke

Ja die mannen die begrijpen er niks van die staan te springen als de ei sprong gaat aantreden whaha   Ik heb besloten om er gewoon vanuit te gaan dat het niets is dan kan het nooit tegenvallen (lekker makkelijk gezegd uiteraard) want als ik sommige zie stuiteren hier op dat forum. En begrijpelijk misschien doe ik dat ook, 7 maanden verder, maar ik weet wel dat mijn lijf niet gemaakt is voor deze stress pff. Wanneer is jouw NOD?

hoi hoi ik weet van me zelf toen ik voor ronde 1 bezig was ( zit nu in ronde 3 pas 1 week en 4 dagen overtijd) had ik ook die klachten , bij mij was het zo omdat ik er te veel mee bezig was zodat me lichaam voor de gek hield, ik had ook die klachten die jij hebt ik wil je niet teleurstellen hoor, ik hoop dat het raak is meis ik duim voor je sterkte, en ik had ook van als het wel raak is zou ik het dan al willen weet je echt een dubbel gevoel maar is van zelf over gegaan veel s6 verder en we lezen wel als het zo ver is.

greetz suzette

Ha Miranda en Suzette,

thnx voor jullie reacties, ik had denk ik mijn nod afgelopen zondag had (als ik uitga van een cyclus van 28 dgn, maar dat weet ik dus ook niet zeker). Ik wil er inderdaad ook niet teveel mee bezig zijn, dacht vanmorgen nog: brengt het geen ongeluk als ik er op het forum over ga praten (want ben ik er dan niet al teveel mee bezig...) maar het is pas de eerste ronde inderdaad en het is ook niet erg als het nu niet lukt, maar je denkt toch van zou het al meteen raak zijn? Vooral omdat ik alle klachten niet had toen ik de pil slikte, maar ik weet dus ook niet of mijn hormonen gewoon aan het rommelen zijn van binnen, alles is nog mogelijk. Dus ik laat het maar op me af komen, meer kan ik niet doen, en anders zei mn vriend dat het ook niet erg was om nog wat meer pogingen te wagen, of te klussen zoals dat hier heet! En Miranda heb jij nog goede ik-drink-niet-carnaval-smoezen???
xxx Femke

Terug
Bovenaan