A
Anoniem
Guest
Hoi, ik zal me eerst even voorstellen, ik ben 27 jaar en in oktober van dit jaar 10 jaar samen met mijn vriend. Woonachtig in Noord -Brabant. We zijn in januari met de pil gestopt en eigenlijk meteen aan 'ronde 1' (ik lees hier al een maandje mee en weet nu inmiddels dat je het rondes noemt hihi) begonnen. Dus niet ontpillen. Mijn nod was 11 feb, tenminste ik ben er maar even van uit gegaan dattie 28 dagen is.... want ik ben nog niet ongesteld geworden. Heb wel wat 'vage klachten' zoals een koud tintelend gevoel in mn onderbuik, hete zere tepels, klinkt wel raar maar gisterenavond gloeiden ze echt, een soort blaasontsteking gevoel, maar dan anders. Zondag ook kromgelopen van de buikpijn, nu wel een beetje ongesteld-gevoel, maar dan anders hahaha lekker vaag. Dit kan natuurlijk ook allemaal van het ontpillen zijn... ik durf nl nog niet te denken dat het meteen gelukt is (net alsof het dan juist niet gelukt is).... denk dat we tot vrijdag wachten met testen, dan is het nl carnaval hier en ik wil niet aan het drinken slaan als ...... Maar misschien verheug ik me ook wel op nog niks, help al die twijfels!
Een heel verhaal maar het lucht me wel op.
Liefs Femke
Een heel verhaal maar het lucht me wel op.
Liefs Femke