Even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Een nieuwe op het forum.
Ook ik probeer net als jullie zwanger te worden. We zijn nu bijna een jaar aan de gang, maar het wilt maar niet lukken.
We hebben al een kindje, 2 1/2 jaar, een meisje, en om van haar zwanger te worden duurde ook wat langer, namelijk 1 1/2 jaar.
Heel frustrerend, en zeker als er in je vriendenkring de ene na de andere zwanger wordt.
Ik ben er nu wel anders mee bezig, maar ondanks dat is het wel elke maand een teleurstelling als je weer eens ongesteld wordt.

Groetjes Bloem

Hallo, bloem

Ik ben ook nieuw op het forum zwanger worden.
Wij hebben ook al een dochter van bijna 1 jaar. We zijn er ook ongeveer anderhalfjaar mee bezig geweest. Ik ken je gevoelens. Het is echt niet leuk als iedereen zwanger om je heen word. Je gunt hen het wel maar jezelf ook zo.
Ik wil nu al wel voor de 2de gaan maar mijn mannetje wil wachten tot sept.
Ik baal er een beetje van. Want ik ben ban dat het weer zo lang gaat duren. En ik wil graag een klein leeftijd verschil tussen beiden.
Ik hoop dat het snel raak is bij jullie.
Ik wilde je alleen even zeggen dat ik weet wat je voelt.

groetjes karin

hoi Bloem en Karin,
welkom bij dit forum. Gezellig dat jullie ook mee komen 'kletsen'
Ik vind het fijn om te lezen dat jullie over de 1e 1,5 jaar gedaan hebben. Mijn vriend en ik zitten nu nl in ronde 14 voor de 1e. (9e ronde mk 5w/5d) Het is dus niet echt positief. Ook ik herken het feit dat er een heleboel mensen om je heen zwanger worden bij wie het snel gelukt is.
Hebben jullie bij de 1e een dokter bezocht, of zijn jullie het zelf blijven proberen?

groetjes
Patricia

hoi bloem

mijn dochter is ook 2.5j en we hebben er ook 1.5j over gedaan voor dat we zwanger waren .

nu al weer 11de ronde bezig om zwanger te worden voor de 2de

leuk dat er iemand is die het zelfde mee maakt.

ik ben 32j woon in brabant en ben auto/vrachtwagen spuiter best en zwaar beroep en werk met verdunningen dat is niet zo bevordelijk voor je lichaam als je je niet goed beschermt.

mijn nod is 9april  

groetjes iris  

Bedankt voor de reacties.
Bij het zwanger worden van ons eerste kindje was ik er verschrikkelijk mee bezig. Nu probeer ik dat dus niet meer te doen, maar naarmate het langer duurt lukt dat dus niet meer zo goed.
Elke keer als ik ongesteld wordt is het een teleurstelling. Ik wil zo graag een zusje of broertje voor ons meisje en de tijd tikt door. Ik ben nu 34 jaar en dan blijk je ook steeds minder kans te hebben op een zwangerschap.
Mijn man is er niet zo mee bezig. Hij zegt als het komt ok, zo niet, we hebben een gezonde dochter en dat is natuurlijk ook zo.
Ik heb voor mijzelf een datum vastgesteld, als ik in augustus nog niet zwanger ben ga ik naar de huisarts!!
Heb het er nog niet over gehad met mijn man, dat komt nog wel.
Gr. Bloem

Hallo patricia

Wij wilden de maand er op naar de dokter gaan.
Maar was niet nodig.
Ik wil eingelijk nu voor een 2de omdat ik bang ben dat het weer een tijdje duurd.
En ik wil ze eingelijk lekker dicht achter elkaar.
Maar alleen mijn mannetje twijfelt nog.
Ik laat mijn spiraal in sept verwijderen maar stiekum hoop ik dat hij juli toch zegt laat hem maar eruit halen.
Maar we zien wel. Ik babbel alvast lekker mee.

groetjes karin

O ja, bij de eerste waren we net de knoop door aan het hakken voor een afspraak bij de huisarts. Ik was flink aan het trainen voor de kennedymars, ik bleef de hele week moe en was niet te genieten.
Een vriendin van mij zei dat ik maar eens een test moest doen, eerst geloofde ik het niet...
Bleek ik al 6 wkn zwanger zonder ik het in de gaten had. Zo stiekem kan het dus gaan.

Terug
Bovenaan