even voorstellen

A

Anoniem

Guest
ik ben linda mijn vriend en ik zijn sinds november bezig voor ons eerste kindje en zijn dan nu in 6e ronde beland .De eerste drie maanden erg onregelmatig 56 dagen enzo ,maar nu klokslag 30 dagen dus dit is wel makkelijker om te weten zwanger of   ben of   niet .Ik moet nu wachten tot 9 mei dat is voor  meerdere een spannende dag  zag ik op de lijst ,ik wens iedereen suc6 met zwanger raken ****

Hoi Linda

Welkom bij ons op de forum. Ik wens jou ook een hele snele zwangerschap toe.

Groet Sharine

Idd heel veel succes en ik hoop dat de duiveltjes voor je een poosje wegblijven

Hoi Linda,

IK ben phoebe 29 jaar(nou ja bijna) en ik zit in ronde 15.. Mijn vriend en ik gaan maandag naar de HA voor de tweede keer.. Mijn cyclus is rgelmatig 31 dagen en zijn zwemmers zijn al getest en die zijn prima in orde.. Mijn NOD is ook 9 mei.. Ik verwacht er niet veel van   maar ik blijf toch altijd een beetje hopen.. Veel succes en ik hoop vor jou dat 9 mai dday is..

Grz Phoebe

Hoi Linda,
Welkom op dit forum. Ik ben Inge ook uit 1982. Wij zijn ook bezig van november en 9 mei is ook ongeveer mijn NOD. Toevallig he. Een beetje hetzelfde.
Maar heel veel succes en we komen elkaar wel weer tegen op dit forum. Het is namelijk best gezellig hierzo.
Groetjes Inge

Hallo Linda,

Wij zijn ook in november begonnen en zitten nu ook in de 6e ronde. Ik was al niet meer aan de pil, dus mijn cyclus duurde elke ronde 28 dagen.
Vandaag is mijn NOD, maar nog niks te bekennen. Heb al getest, maar deze gaf heel duidelijk "niet zwanger"aan. Het is wel erg spannend zo.
Ik heb liever dat ik direct ongi wordt dan dat ik een paar dagen overtijd ben.
Dan ben je eerst blij en hoopvol  en dan krijg je later z'on teleurstelling.
Nou veel succes en ik hoop dat het snel raak is !

Groetjes Yvonne

Terug
Bovenaan