even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal

Ik zal me even voorstellen ik ben esther en ik en mijn vriend zijn nu ongeveer 8 maanden bezig om zwanger te worden .

Ik had gelijk een vraag aan jullie , Ik heb altijd een regelmatige cyclus van 28 dagen en nu ben ik 3 dagen overtijd en heb ik vlak na mijn 14 dag in me cyclus wat bloed verloren niet veel eigelijk niet noemenswaardig en het was ook maar een 1/2 dag . Wat kan dit zijn ? Ik heb gisteren een zwangerschapstest gedaan maar die was negatief heb ik te vroeg getest ?
Heeft iemand van jullie dit wel eens gehad .

Ik hoor het wel van jullie
Esther

he volgens mij heb niet te vroeg getest maar ik zou even 3 dagen wachten en dan nog een test tegenaan gooien. misschien zijn de hormonen bij niet zo meetbaar en als die ook negatief is en je bent nog steeds niet ongi zou ik even bij de huisarts bloed laten prikken. die bloeding die je eerder deze maand hebt gehad zou een innestelingsbloeding kunnen zijn maar houd ook in je achterhoofd dat je lichaam je soms gewoon in de maling neemt. maar ik duim in elk geval voor je. houd ons op de hoogte
groetjes nicole 6de ronde 2de kindje

bdankt voor je reacktie nicole 23

Ik ga als ik aan het einde van de week nog niet ongi ben even langs de dokter . En ik hoop dat het deze keer wel raak is maar ik durf niet te snel blij te zijn want dan ben ik bang dat het weer een teleurstelling word als ik niet zwanger blijk te zijn . Maar het zou kunnen dat ik Zwanger ben ik heb heel veel trek in eten meer als normaal , Ik heb veel witte afscheiding , En voel me al een tijdje misselijk vooral in de  ochtend en duizelig  dus we blijven duimen dat het nu wel raak is .  En vrijdag gaan we weer opnieuw testen  

groetjes
 Esther

Terug
Bovenaan