even voorstellen

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

ik zal me even voorstellen ik ben angela jansen en ben dus nieuw op dit forum.
samen met mijn vriend hebben we besloten om een gezinnetje te willen vormen. ben zo hier en daar aan het kijken op het net en kwam zodoende hier terecht. de dingen die er besproken worden speken mij aan en heb me dus aangemeld voor dit forum.

ik ben sinds deze maand gestopt met de pil! en nu dus afwachten maar hoelang het gaat duren. zoals iedereen hoop ik natuurlijk dat ik zo snel mogelijk zwanger mag worden, maar ben ook bang dat het niet lukt.

ik hoop hier met jullie over te kunnen babbelen en dat ik ook wat voor jullie kan beteken. het is denk ik al prettig om met mensen die in hetzelfde schuitje zitten over je ervaringen te kunnen praten.

nou ja spreek jullie snel groetjes angela  

Hoi angela,

Welkom op het forum!!!
Wil je heel veel succes wensen en hopelijk hoeven jullie niet al te lang te wachten op jullie wondertje!!!

Ben ook net weer hier op het forum, ben al moeder van een heel lief meisje ze is bijna 11wk oud, maar zou graag nog een keertje zwanger willen raken!!! Maar moet mijn nod nog afwachten dus ook weer spannend!!!

Liefs Sandy

ja dat is zeker spannend wat is NOD ik neem aan dat dat de dag is dat je ongesteld moet worden???

als dat zo is dan is mijn nod 28 mei en die van jou?

hoop ook voor jou dat het niet lang hoeft te duren. hoe ging het toen je van je eerste kindje zwanger raakte?

liefs angela

Ja Nod betekent de dag van je menstruatie!!!
Ja bij mij ging het vrij snel zwanger worden heb wel voor Jessica 1 miskraam gehad toen 1 maand niks en toen meteen zwanger van haar!!!
Maar moet nu eerst afwachten wanneer ik weer ongesteld wordt, want ben het nog niet echt geweest na de bevalling bloed je wel ruim 2weken maar das al lang over dus ff afwachten!!!
Maar we zouden denk ik pas echt voor gaan als ik 1 of 2 keertjes ongesteld ben geweest!!!
Je lichaam moet ook weer ff herstellen na een bevalling!!!
Jij heel veel succes!!!

Liefs Sandy

ja dat lijkt mij ook verstandig om even te wachten tot je weer een normale cycles hebt.  wel spannend hoor!

nou hou me op de hoogte zal ik ook doen haha

groetjes angela

Hoi Angela

Voor mij is het sinds vandaag ook nieuw. Het lijkt mij ook leuk om met wat mensen te kletsen. Ik ben eind maart gestopt met de pil en mijn NOD is morgen. dus nu is het spannend (mijn vriend wordt gek van me) Hier kan je het er lekker over hebben, verder dan mij komt het niet, aangezien we verder aan niemand willen vertellen dat we nu graag een gezin willen hebben.

Ik kan niet wachten, straks weer op kraamvisite, hopelijk gaat het voor mij ook niet al te lang duren. Op dit moment zie ik alleen maar zwangere vrouwen om heen. Om jaloers op te worden.

Groetjes Manon

Hallo,

Welkom hier!!!!!!!!
Ik ben belinda 23 jaar mama van Marissa bijna 1 morgen.
En wij gaan in sept voor onze 2e wonder spannend!!!!

Groetjes Belinda

hoi belinda

wat spannend dat jullie voor de tweede willen gaan hoe oud is jullie eerste wondertje?

en even een nieuwsgierig vraagje: waarom wachten jullie tot september heeft dat een speciale reden?

liefs angela

Terug
Bovenaan