Even voorstellen...

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Mijn naam is Mariska en ik ben moeder van 1 dochter (Sophie). Mijn vriend en ik willen graag een broertje of zusje voor Sophie, dus wij zitten momenteel in ronde 1 om zwanger te worden.

Op het werk heerst een ware babyboom en mijn leidinggevende is hier niet zo blij mee, maar eerlijk gezegd ga ik me daar niet druk om maken. De kans is groot dat als ik zwanger raak tijdens mijn tijdelijke contractperiode van een jaar, dat dit dan niet verlengd gaat worden. Het is een collegaatje van mij al overkomen met haar halfjaarcontract. Zij krijgt geen verlenging vanwege haar zwangerschap. Tja, beetje jammer dat werkgevers zo'n probleem maken van zwangere vrouwen, maar dit weerhoudt mij er niet van om zelf de timing van mijn zwangerschap te bepalen. Ik ga niet wachten omdat het mijn baas niet goed uitkomt...

We hopen dat het snel lukt om 'raak te schieten' en dan rond het eerste kwartaal van 2008 ons tweede kindje in de armen te kunnen sluiten... Spannend hoor...

Alle dames veel succes gewenst ! Ik hoop dat jullie snel een blauw streepje op jullie test zullen zien !!

Groetjes !!!
Mariska

Hallo mariska,

Heel erg welkom hier het is erg verslavend hoor!!!
Ik ben Belinda 23 jaar  en wij gaan in sept voor ons
2e  wonder  na onze vakantie en we hebben een
dochter van 1 jaar.Heel veel suc6.

Groetjes Belinda mv Marissa

Hey Mariska,

Welkom hier. Wij zijn ook voor ons 2e kindje bezig.

Wat rottig dat bazen zo doen, ik heb gelukkig een vast contract en kunnen mij ook niets maken. Maar jij moet je er idd maar niets van aan trekken, gewoon proberen zwanger te raken.

Groetjes Marije

Terug
Bovenaan