Even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik lees al een poosje met jullie mee, en wil nu ook af en toe met jullie mee "kletsen". Gisteren hebben mn man en ik besloten om weer voor een nieuwe zwangerschap te gaan.

Ik zal even in het kort mn voorgeschiedenis vertellen.

Ik ben inmiddels 27 jaar (mn naam zegt anders )  Op 7 december 2006 ben ik  bevallen na een zwangerschap van 23 weken. We hebben de zwangerschap afgebroken omdat ons kindje een ernstige hartafwijking en een te kleine  longslagader had.  Uiteindelijk ben ik dus bevallen van ons zoontje Danny. We hebben hier nog steeds veel verdriet om, maar we liepen wel al een  klein poosje  met het idee, of we weer een nieuwe zwangerschap aan zouden durven. Gisteren hebben we een goed gesprek gehad, en we gaan het weer proberen. Ik vind het echt enorm spannend. En het zal vast niet makkelijk worden, maar de kinderwens is inmiddels heel groot geworden.

Nu was ik bij Danny in de "5e ronde"  zwanger geraakt. En ik mailde toen ook niet echt erover. Dus ik ben eigenlijk nog een beetje onwetend over bepaalde termen bij jullie. Wat betekent nou NOD? Is dat de dag dat je eigenlijk weer ongesteld zou moeten worden? En zo lees ik wel meer termen, waar ik mn vraagtekens bij zet. Misschien kan iemand even een verklaring geven? Sorry, klinkt raar he, voor iemand die al zwanger is geweest........

Ik ben benieuwd.

Voor degene die net ontdekt hebben dat ze zwanger zijn: Gefeliciteerd!
En voor alle anderen: Heel veel succes.....

Groetjes, Kitty

Hai Kitty,

Jeetje wat een nare gebeurtenis. Lijkt me een hele moeilijke beslissing die jullie hebben moeten nemen.
Maar wel het beste voor jullie kindje denk ik.

Wat fijn dat jullie voor een tweede kindje willen gaan.
NOD betekent inderdaad: Niet Ongesteld Dag.
De dag dat het dus eigenlijk weer zou moeten beginnen áls je niet zwanger zou zijn.

Voor de rest weet ik niet welke termen je nog meer gelezen hebt.

Ik ben Gerrie, 24 jaar oud en wij zijn bezig in de eerste ronde voor een tweede kindje. We hebben al een zoontje van 3,5 jaar oud.

Succes!
Groetjes Gerrie.

Hoi! wat vreselijk wat jullie hebben meegemaakt zeg! Ik hoop dat de volgende zwangerschap helemaal goed gaat en dat je natuurlijk snel zwanger bent!

Welkom en veel plezier!

Imme xx

Hallo Kitty,

Fijn dat je toch weer een klein beetje een
lichtpuntje heb en toch een 2e zwangerschap
aan druft.Heel veel suc6 en ik mag hopen
dat je snel zwanger bent.

Oja ik ben Belinda 23 jaar mama van Marissa nu 12 mnd en
wij gaan in sept voor ons 2e wonder.

Groetjes Belinda

Hey Kitty,

Sjonge jullie hebben al wat voor je kiezen gehad zeg!!!
Wel knap dat jullie het weer aan durven een nieuwe zwangerschap!!!
Tuurlijk is het allemaal nog spannender voor jullie!!
Maar hoop dat deze zwangerschap goed gaat en jullie mogen genieten van jullie wondertje!!!
Heel veel succes!!!

Ben trouwens Sandy ben ook al mama van een dochtertje Jessica ze is 13wk oud nog maar!!!
Ben 36 jaar dus zou het graag nog één keertje willen meemaken en daarom kiezen wij ervoor om de kinderen kort achter elkaar te proberen te krijgen!!

Liefs Sandy

HALLO
Ik wil mij even voorstellen ik ben lisette ben 33 jaar oud wij gaan ook voor de 2e ronde ik heb een zoon van bijna 21 maanden ik heb een goede zwangerschap toendertijd gehad alleen op het laatst ging het bijna mis en ben ik opgenomen in het ziekenhuis ik zat tegen een zwangerschapsvergiftiging aan en tijdens het inleiden ging het ook fout met alles dat uiteindelijk het een keizersnee is geworden onder narcose ik mocht het niet kiezen maar achteraf is alles goed gekomen met zoon en moeder en dat is het allerbelangrijkste dus volgende bevalling zal weer ziekenhuis worden maar ik heb het er allemaal voor over veiligheid gaat voor alles
Ik wens iedereen succes toe die het ook aan het proberen zijn het is altijd wel spannend
oke groetjes lisette

Hoiii Welkom op dit gezellige forum.

Wat erg voor je zeg, dat je op zo'n manier je eerste zwangerschap mee moet maken!!!!
Ik vind het heel erg knap van jullie dat je het toch nog aandurven om voor een tweede te gaan!

Ik zal me ook nog even voorstellen.
Ik ben Maaike en ik ben 20 jaar. Mijn vriend is bijna 27, en we wonen in zeeland.
Na de zomer gaan wij voor ons eerste wondertje!
Ben net gestopt met de pil, zo heb ik even de tijd om te ontpillen!

Nou meid heel veel geluk en succes toegewenst in deze spannende tijd!!!!

Liefs, Maaike

Ha lieve meiden,

Bedankt voor jullie reacties. Het zal inderdaad wel enorm spannend worden, maar ik heb me ook voorgenomen dat als het zover is, dat ik ook weer ga proberen te genieten. Ook het volgende kindje verdient dit. Hopelijk zal het snel raak zijn, en dan maar hopen op goede echo's. Jullie ook allemaal heel veel succes....

En Sandy: Lijkt me leuk hoor, 2 kindjes dicht op elkaar! Mijn moeder had er 3 dicht achter elkaar en vond het wel druk, maar wel erg leuk.

Groetjes, Kitty

Terug
Bovenaan