even voorstellen !

A

Anoniem

Guest
HALLO
Ik ben nieuw hier op het forum . Ben in december vorig jaar gestopt met de pil en nog steeds niet zwanger . Ben ongeregeld ongesteld . Dan 35 dagen en ook vaker 48 dagen . Heb nu ovulatietesten gekocht en ben vandaag begonnen . Ben 2 weken geleden ongesteld geworden . Ik heb testen van clearblue , zijn wel duur . Maar mensen in mijn omgeving zijn er allemaal zwanger van geworden , dusssssssssss.

Hoi Kim,
Zwanger van de ovulatietest  nee toch!...haha
Maar, ik herken je verhaal.   Ben vorig jaar November gestopt met de pil en ook nog steeds niet zwanger.   Mijn ongesteldheid is wel aardig regelmatig, maar ik heb niet iedere maand een eisprong. (ben ik achtergekomen door een half jaar lang te tempen)
Nu zijn wij afgelopen woensdag bij de ha geweest die ons nu gelukkig heeft doorverwezen naar de gyneacoloog. Daar gaan we 18 Oktober naartoe,
Zelf heb ik nog nooit zo'n ovulatietest gebruikt (anders was ik nu misschien ook wel zwanger     (grapje... sorry!!)

Nee, even serieus: Hoe werkt zo'n test eigenlijk??

Succes ermee,
Groet,   MOON

Hoi Kim en Moon,

Ik ben nog niet zo heel lang bezig, maar ben deze maand begonnen met ovulatietesten van sensitest (dipsticks) zijn super goedkoop en ik had vandaag toevallig 2 streepjes, dus ben in mn vruchtbare periode.

Hoe werkt het, Je test vanaf een bepaalde dag na dat je ongesteld bent (staat in de gebruiks aanwijzing wanneer je moet beginnen. Ik ben dinsdag begonnen, iedere dag getest rond dezelfde tijd en als je 2 streepjes hebt krijg je (als het goed is) binnen 24 tot 48 uur je eisprong   en moet je dus extra veel klussen.

Tot zover de korte uitleg ovulatietesten

Succes, groetjes Jen

Terug
Bovenaan