even voorstellen...

A

Anoniem

Guest
hey dames...

ik zal me even voorstellen,ik ben wendy en 27 jaar oud.
en probeer vanaf 18 juni in verwachting te raken van mijn 3e kindje,mijn andere 2 kids zijn uit een eerdere relatie en mijn vriend heeft ook een meid uit een eerdere relatie.
toen ik mijn spiraaltje liet verwijderen had ik zoiets van dat doen we wel ff,ik zal wel heel snel aantellen want dat was immers ook zo bij mijn andere 2,dat gebeurde idd ook maar kreeg helaas op 20 aug. een miskraam vanaf dat moment zijn we natuurlijk weer meteen op nieuw begonnen maar helaas nog niks...
echt frustrerend!!! ik weet ook heus wel dat ik in tegenstelling tot andere dames nog helemaal niet mag klagen,maar ja toch...
heb zoveel vragen... bijv. kunnen wij samen wel een kindje krijgen en aan wie ligt het dan,mijn vriend is natuurlijk overtuigd van zijn goede zaad dus aan hem ligt t zeker niet haha...
zal ik een ovuluatietest gaan proberen maar hoe betrouwbaar is die dan en wat is een goede en handig in gebruik...
ik ben er niet bang voor dat we te weinig klussen maar kan het ook te vaak??
om me heen lijkt het wel of iedereen snel aantelt behalve ik.
nou ja...het lijkt me leuk om met jullie ervaringen en tips uit te wisselen ...

groetjes wendy

He hallo,

ik ben ook nieuw hier, kben 23 en een half jaar bezig om zwanger te raken van ons tweede kindje.
Ons eerste kindje kwam totaal onverwacht, we hadden nog niet de wens om zwanger te raken en ik wast al.
Nu dus erg frustrerend dat et al een half jaar duurt.

Je vraagt of je het ook te vaak kan doen. ik heb gelezen dat dat alleen maar beter is. hoe verser de visjes hoe harder ze schijnen te zwemmen..  

oke, we zullen elkaar hier vast wel vaker zien, en ondertussen wachten we et af..

Gr. puk23

Terug
Bovenaan