even voorstellen...

A

Anoniem

Guest
hallo iedereen, wij zijn Martin en Claudia (29jr) & (25jr) en hebben sinds kort besloten om te gaan proberen zwanger te worden van ons 1ste  kleine
vandaar dat ik (martin) mezelf heb aangemeld op dit forum, om zoveel mogelijk   te kunnen lezen en te leren.....
dus voor iedereen met goed advies: "u bent welkom"

Hoi Martin en Claudia
Ik vind (29jr) & (25jr) heel mooi leeftijd om ouders te worden.

Ik ben 26 jaar.ik heb een zoontje van 4 jaar,
En ben weer bezig voor tweede,

Ik wens jullie heel veel succes toe.

Groetjes Silina

Hoi Martin en Claudia,

Wij zijn ook 25 en 29 jaar. Vanaf augustus zijn wij ook aan het proberen zwanger te worden. Tot op heden niet gelukt. In het begin vond ik het niet zo erg als ik weer ongesteld werd, maar ik merk wel dat de teleurstelling steeds een beetje groter wordt. Hoop dat het zowel bij jullie als bij ons snel raak mag zijn! Leuk trouwens dat jij als man zijnde mee kletst. Er zijn hier alleen maar vrouwen te vinden..... Of komt Claudia ook fanatiek mee kletsen?

groetjes Essy

wees welkom!
leuk een man op het forum!

groetjes Carina

@Essy

he leuk precies dezelfde leeftijd
Claudia is een week geleden met de pil en we zullen wel zien hoe of wat er allemaal gaat gebeuren...

voor de rest zitten er hier nauwelijks mannen nee, jammer en of Claudia ,ee komt kletsen dat weet ik niet geloof dat ze op een ander forum zit....
maar goed dan vraag ik al mijn dingen hier wel zo kunnen we er nooit slechter van worden

halllooo iedereen
mijn naam is nadia
ben op zoek naar vrienden  die bijna hetzelfde als mij meemaken en weten hoe het voelt om een kinderwens te hebben
wij hebben   besloten dat het tijd werdt voor gezinsuitbreiding nooit gedacht dat het bijna drie jaar later nog steeds zo ver was
heb in september 2007 een curretage gehad omdat het hartje was gestopt met kloppen was toen 13 weken zwanger heb er nu nog veel verdiet van
heb in november mijn eerste iui behandeling gehad
heb nu al tekenen dat ik ongie wordt dus niet geslaagd
ik wil iedereen die in de zelfde situatie zit veel sterkte wensen en blijf hoop hebben
groetjes en veel liefs van nadia

Terug
Bovenaan