even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Ik wilde mij even voorstellen op dit forum. Mijn man en ik hebben 2 weken besloten dat we er toch aan gaan beginnen. We zijn in de 20 redelijk jong maar alles is voor elkaar.
Ik vind het lastig om te moeten wachten op de nod dag zou nu al wel willen testen!

Welkom An, spannend allemaal hè eerste kindje. Wij zitten inmiddels in ronde 2, en ja wachten duurt lang! Wanneer je NOD?

Ik heb geen regelmatig cyclus maar als ik een lange cyclus aanhoud ongeveer 16 mei.

Hoi An, welkom.   Ik ben zelf ook nieuw hier !
Mijn man en ik  zijn nu sinds 2 maand gestopt met de pil.Helaas heb ik ook geen regelmatige menstruatie.. Maar mijn NOD zou bij 28 dagen 3 mei a.s zijn
Denk niet dat ik deze maand zwanger  ben geraakt.. Mijn man is een week ziek geweest en ook ik heb het te pakken gehad.. dus niet veel "geklust"...
Maar je weet maar nooit...

&An.. 20 jaar valt mee toch?? Niemand kan beoordelen of jullie er klaar voor zijn, dat weten jullie het beste !!   Natuurlijk zullen die reacties er zijn van je bent zelf nog een kind blablabla maar jullie weten het het beste.. Niks van anderen aantrekken !!
Als jullie er aan toe zijn zijn jullie er aan toe!
Wens je veel succes en hou het in de gaten

Groetjesss M S

Hoelang ben je al gestopt met de pil An, en hoeveel jaar heb je die geslikt? Of heb je nooit de pil geslikt?

Hallo,

Ik weet dat de vraag voor An was bedoeld, maar ik wil er graag even op reageren ..
Ik ben sinds mijn 14e aan de pil, dus nu 10 jaar...Mijn lichaam zal wel tijd nodig hebben om te ontpillen neem ik aan ?
En jij Nathalie??

Hoi.

Ben al een tijdje om het forum maar weet niet echt hoe het werkt.
Ik wil me ook even voorstellen:

Ik ben judith
26 jaar
woon in apeldoorn
13 maanden bezig met ons eerste kindje.
Daarvoor twee miskramen met me ex.
En 7 mei onze eerste afspraak bij de gynocoloog.
Spannende tijd dus.

Heel veel succes allemaal.

Nog ff een berichtje voordat ik het forum voor een paar daagjes moet verlaten, sniksnik. We gaan lekker een lang weekend naar luxemburg. Gaan begin van de avond weg en komt zondag avond laat waarschijnlijk pas weer. Mijn schoonouders hebben daar een seizoensplaats. Echt heerlijk.

Ook ik ben al jong aan de pil gegaan, vanwege hevige menstruatieklachten. Maar kan me helaas niet herhinneren wanneer dat nu precies was. Kan zijn 16 of eerder. Ben nu 24 dus dat is toch al aantal jaartjes. Kan het wel aan mijn mams vragen, maar dat doe ik liever niet, want niemand weet nog dat we graag zwanger willen worden, hihih

Ik denk dat ons lichaam idd tijd nodig heeft. Ik zit inmiddels in dag 34, vandaag negatief getest, maar dat voorgevoel had ik al. Jeetje Judith twee miskramen meis,dat is niet niks. Dan mag ik niet piepen dat ik nog nietw eet waar ik aan toe ben. Hopelijk krijgen jullie wat meer duidelijkheid bij de gyn. 13 maanden is niet niks. Ik duim voor jullie. Hou ons op de hoogte meis.

Ik ben dus nu een paar daagjes weg, kweet niet of jullie dit vanmiddag nog lezen. Anders tot zondag avond laat of maandag!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan