Nog ff een berichtje voordat ik het forum voor een paar daagjes moet verlaten, sniksnik. We gaan lekker een lang weekend naar luxemburg. Gaan begin van de avond weg en komt zondag avond laat waarschijnlijk pas weer. Mijn schoonouders hebben daar een seizoensplaats. Echt heerlijk.
Ook ik ben al jong aan de pil gegaan, vanwege hevige menstruatieklachten. Maar kan me helaas niet herhinneren wanneer dat nu precies was. Kan zijn 16 of eerder. Ben nu 24 dus dat is toch al aantal jaartjes. Kan het wel aan mijn mams vragen, maar dat doe ik liever niet, want niemand weet nog dat we graag zwanger willen worden, hihih
Ik denk dat ons lichaam idd tijd nodig heeft. Ik zit inmiddels in dag 34, vandaag negatief getest, maar dat voorgevoel had ik al. Jeetje Judith twee miskramen meis,dat is niet niks. Dan mag ik niet piepen dat ik nog nietw eet waar ik aan toe ben. Hopelijk krijgen jullie wat meer duidelijkheid bij de gyn. 13 maanden is niet niks. Ik duim voor jullie. Hou ons op de hoogte meis.
Ik ben dus nu een paar daagjes weg, kweet niet of jullie dit vanmiddag nog lezen. Anders tot zondag avond laat of maandag!
Liefs Nathalie