even voorstellen

A

Anoniem

Guest
hallo,

ik ben mama van een zoontje van 1 jaar en 3 maanden.

waarschijnlijk volgende maand stop ik weer met de pil om voor een tweede te gaan. ik vind het heel erg spannend, eigenlijk wil ik nog even wachten met zwnager worden omdat mijn zoontje erg veel aandacht nodigt heeft door zijn overbewegelijkheid en altijd doorgaan zonder moe te worden (ppfff) . maar ik ben bang dat het straks een jaar duurt voordat ik zwanger ben dus   daardoor wil ik echt niet nog langer wachten. ik hoop dat ik het aankan  spannend!!!!!!

tot schrijfs

Hej Anne Fien,

Welkom op t forum.

Ik heb een dochtertje van 14 maanden die ook erg druk en bewegelijk is, ook slaapt ze nu nog maar 1 keer overdag.. Stel ik zou nu zwanger worden heb ik een babytje en Puk in de peuterpubertijd (2 jaar).. Maar ik denk en dat zeggen ze ook dat iedere leeftijd voor een tweede zijn voor een nadelen heeft.. Tuurlijk zal het druk zijn maar je weet dat die kleintje heeeel veel slapen in het begin, en als je de 1e er goed bij betrekt moet het vast helemaal lukken!

Klets anders gezellig mee op de topic (wie ook gestopt in juli 2008) gezellig daar en ook dames die met een 2e bezig zijn.

Liefs Lot

Hey Anne Fien,

als het goed is heb jij ook meegekletst  bij het  uirgerekend april 2007 forum??  Als het goed is heb je een zoontje die al ontzetend vroeg kon kruipen en lopen, toch?

Ik heb zelf ook meegekletst op dat forum ( levi is van 9 april 2007)
Ben zelf in april 2008 met de pil gestopt en na ronde 3 was het raak.

Ik vind 2 jaar leeftijdsverschil mooi en volgensmij is dat ook goed te doen. Natuurlijk zijn alle kinderen anders. Ik hoop dat jij ook snel weer zwanger mag zijn.

Groetjes Anne

Terug
Bovenaan