Even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik ben vanaf vandaag weer actief hier op het forum, althans dat is mijn bedoeling! Ik ben 33 jaar en moeder van 2 schitterende kinderen (dochter van 4 en zoon van net 2) en sinds een week of 2 hebben mijn man en ik besloten om voor een derde kindje te gaan!

Super spannend is dat weer! Tijdens de zwangerschap van mijn zoontje heb ik hier veel geschreven en gelezen en ik hoop dat dat nu weer net zo gezellig gaat worden!

Ik zag dat er heel wat verschillende NOD lijstjes zijn en ook lijstjes van al zwangere dames. Ik er ook een algemene lijst of kan ik me bij een van de klupjes aanmelden?

Nou ik ga vast een begin maken met inlezen en hopelijk zijn we allemaal snel zwanger!

Groetjes Sannie75

Hoi Sannie,

Leuk dat jij ook voor je derde kindje gaat. Wij ook. Misschien vind je het leuk om je aan te melden bij de WIE STOPT ER NOG MEER IN HET NAJAAR MET DE PIL-meiden.
Daar schrijf ik ook sinds kort. Allemaal meiden die net de pil hebben laten staan of dat bijna gaan doen.

Groeten van mij

Hhaha Ja daar ben je welkom hoor sannie!

Hihihi.. zit er ook.. heb de pil al in de prullenbak. we wachten nog heel even.. maar waarschijnlijk luid volgende maand het startschot.!

Liefs Jazzie

Wauw ben hier voor het eerst en het lijkt me leuk om ook eens met andere (aanstaande) mama's te praten. Zelf ben ik al moeder van een dochtertje en we hebben nu de wens van een tweede kindje. Spannende tijden dus.
Pas onze eerste ronde dus we zullen zien.

Terug
Bovenaan