even voorstellen

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

ik lees al een poosje mee
maar omdat ik nu na 6 maanden ongesteld ben geworden kan ik me nu dan ook egt toevoegen

ik ben een jonge moeder van 20 jaar en heb al 2 zoontjes de oudste is 4 en de jongste is 2,5 jaar

nu willen we gaan voor kindje 3 als ons dat gegund is
allebei mijn zoontjes zijn over de pil gekomen dus nu is het egt wachten hoelang het gaat duren  

nu maar duimen

heel veel sucses met zwanger raken

groetjes nijntje

hoi hoi

ook ik zal me even voorstellen,ook ik ben een jonge moeder van 23jaar en heb een dochtertje (caithlyn) van 6maanden en ik ben afgelopen vrijdag gestopt met de pil en we zien wel wanneer we ervoor gaan we zitten dalijk met verhuizen dus de eerste maand zal er weinig van komen denk ik haha.maar goed veel mensen zullen het vreemd en raar vinden dat we zo snel voor de 2e gaan maar goed wij vinden dat we eraan toe zijn en finacieel kunnen we het zeker redden dus ja waarom niet.
nou ik kom uit ede woon dus samen werk gemiddeld 15uur per week voor de postcode loterij en mn vriend is eigen baas.

liefs mama van caithlyn 03.03.2008

Hoihoi,

Wij gaan ook voor een derde. Onze oudste is 3,5 en de jongste bijna 7 maanden.
Patricialut, ik  ken jou van het maartforum. Ik heb niet zo vaak gereageerd, maar wel veel gelezen.
Leuk dat jullie er ook weer voor gaan!
Het is inderdaad best snel, maar wij wilden dit keer niet  weer zo lang wachten.

Succes meiden!

Groetjes!

hoi,ik ben ook nieuw hier,heb een vraagje,heb op 11/08/08 mijn menstruatie gekregen,nu op de 23ste en de 24ste alleen beetje bloed bij het afvegen,weet iemand wat kan zijn,groetjes floepy

quote: floepy reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-09-2008 11:37:54'));

hoi,ik ben ook nieuw hier,heb een vraagje,heb op 11/08/08 mijn menstruatie gekregen,nu op de 23ste en de 24ste alleen beetje bloed bij het afvegen,weet iemand wat kan zijn,groetjes floepy

hm dit kan oud bloed zijn misschien even testen???

quote: mamanini reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-09-2008 11:01:51'));

Hoihoi,

Wij gaan ook voor een derde. Onze oudste is 3,5 en de jongste bijna 7 maanden.
Patricialut, ik  ken jou van het maartforum. Ik heb niet zo vaak gereageerd, maar wel veel gelezen.
Leuk dat jullie er ook weer voor gaan!
Het is inderdaad best snel, maar wij wilden dit keer niet  weer zo lang wachten.

Succes meiden!

Groetjes!

hoi hoi

wat leuk dat jullie ook weer gaan beginnen ben ik niej zo alleen die snel is haha maar boeiend we doen wat we zelf goed lijken te vinden toch

jij ook heel veel succes

groetjes

hoi meiden

wat gezellig   zo snel al die reacties

en over weer snel zwanger zijn
tussen mijn oudste en jongste zit precies 18 maanden
dus na 9 maanden was ik weer zwanger

het enige waar ik aan denk als nummer drie komt is dat wordt weer rennen 's morgens voor school!!! haha

groetjes nijntje

bedankt voor je reactie,kan da innestelingsbloed zijn of ni,ik weet het ni,ze.
groetjes floepy

even meer voorstellen,heb al 4 kinderen,1 van bijna 12,1van bijna 9,1van7,en eentje van 6,van ieder 2(2meiden en 2 jongens),maar we wouden nog een na komertje

Terug
Bovenaan