Even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal, ik ben Jole en ben 22 jaar. Ik probeer sinds mei 2008 samen met mijn partner zwanger te raken, alleen het wil maar niet lukken. Eigenlijk raakt mijn geduld een beetje op. Ik ben al bij de huisarts geweest voor adviezen en hij adviseerde mij gebruik te maken van een vruchtbaarheidsberekening. Dit ben ik nou al maanden aan het doen en nog steeds gebeurt er niks. Ook heb ik een menopauzetest gedaan, gelukkig is dit bij mij niet vervroegd. Iedereen om mij heen lijkt het zomaar ineens te lukken en is zwanger. Zelf weet ik niet zo goed hoe ik hierop moet reageren, omdat wij zelf ook zo ontzettend graag een kindje willen.

Heeft iemand een idee waardoor het niet wil bij ons?

Groetjes Jole

Beste jolena,

Allereerst welkom.
Je kan mss eens proberen met de ovulatietesten?
Mss heb je een vroege eisprong,of een late en 'oefen' je daardoor op de verkeerde dagen.
Ikzelf ben nu nog niet aan het proberen met ovulatietesten maar er zijn  hier dames die het wel gebruiken en die zullen je zeker meer uitleg geven.
Om het in het kort uit te leggen,dat zijn een soort stripjes waar je op moet plassen en als het een lachend gezichtje is dacht ik dan heb je binnen de zoveel uur je eisprong en mag je eraan beginnen.
De dames die het gebruiken zullen je er wel meer over vertellen hoor,of je kan ook eens op google indrukken en dan zul je er meer over weten.
Want daarvoor is er niets aan de hand he,kan ook zijn dat je op de verkeerde dagen oefent,ik wens je alvast succes.
Liefs orchi

Hoi,

Nou ten eerste kan ik je vertellen: Mijn vriend en ik zijn vanaf oktober 2007 bezig en ik houd de moed er in dus misschien is het een troost voor je...
Ik ben nu 2 keer bij de gyneacoloog geweest en die kan je ook heel veel vertellen.
Je kunt dan laten onderzoeken of alles  OK is bij jou en of het zaad van je partner Ok is.  Mocht er iets niet goed  zijn dan kan hij je verder helpen of doorverwijzen.  Door een inwendige echo kon hij me vertellen  wanneer ik mijn eisprong zou  hebben deze maand. Daar kun je dan mooi op inspelen..
Succes in ieder geval....

Rezatess  

Terug
Bovenaan