Even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Goedenavond,

Ik wil me graag even voorstellen op dit forum.
Mijn naam is Angela Snoeij. Ik ben getrouwd met Jeroen, 20 juni a.s. 3 jaar. We kennen elkaar 11 jaar waarvan bijna 10 jaar een stel. We hebben een hond van bijna 8 jaar oud, zijn naam is Kane.

Ik werk voor een makelaarskantoor en ben werkzaam op de binnendienst. Wel heb ik mijn papieren voor assistent makelaar. Mijn man is werkzaam als planner of hoe mooi dat in vaktermen heet, servicecoordinator.

Wij hebben nog  geen kinderen en hebben besloten vanaf nu te proberen zwanger te raken. Als anti-conceptie hebben wij de laatste jaren gebuik gemaakt van de nuvaring.

Ik vind het heel spannend. Jullie kennen vast dat gevoel. Je leven kan ineens op z'n kop gaan staan en veranderen, maar ik verlang wel naar dat moment. Ik hoop vooral dat we hierin relaxed kunnen zijn en alles over ons heen kunnen laten komen!

Als jullie vragen hebben, stel ze gerust en ik hoop dat we veel met elkaar kunnen lachen, ervaringen kunnen  delen en elkaar kunnen opvrolijken als we het moeilijk hebben.

Groetjes,
Angela

Hoi Angela,

Welkom op dit forum!! Ik ben Simone, 27 jaar, moeder van een jongen van 7 en een meisje van 1 1/2.

Hoi Angela

welkom

Ik ben Danielle   28 jaar (bijna 29) mama van een zoontje van 14 maanden
en gaan nu voor nummertje 2.

Veel plezier hier op het forum.

groetjes Danielle

en veel klus plezier zoals ze dat hier noemen hihihi

hey hallo,

Mijn naam is mirjam ben 36 jaar, en wij zijn vanaf januari bezig.. wel heb ik al een miskraam gehad 16 maart, maar nu zijn we weer flink aan het oefenen voor ons 1ste kindje..

Mag ik vragen hoe oud je bent en wanneer je gestopt ben?

Groetjes mirjam

quote: mir_jam reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-05-2009 18:35:37'));

hey hallo,

Mijn naam is mirjam ben 36 jaar, en wij zijn vanaf januari bezig.. wel heb ik al een miskraam gehad 16 maart, maar nu zijn we weer flink aan het oefenen voor ons 1ste kindje..

Mag ik vragen hoe oud je bent en wanneer je gestopt ben?

Groetjes mirjam

Hoi Mirjam,

Ik ben 29 jaar en mijn man wordt aankomende maand 30. We zijn nu net begonnen zeg maar. vorige week dinsdag gestopt met de nuvaring. nu de red devils zoals ze dat hier noemen en dan gaan we het dus voor het echie proberen. heel pril dus nog allemaal, maar ik vond het wel leuk om op dit forum te komen. Moet nog een beetje uitvogelen hoe het allemaal werkt. dus ik hoop dat je dit berichtje weer leest.

Miskraam, dat zal best moeilijk geweest zijn voor jullie. maar wel goed dat jullie nu weer bezig zijn, ik hoop dat je heel snel een stapje door kan naar het volgende forum.

Bedankt voor je reactie.

Groetjes,
Angela

quote: daantjedaantje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-05-2009 13:34:19'));

Hoi Angela

welkom

Ik ben Danielle   28 jaar (bijna 29) mama van een zoontje van 14 maanden
en gaan nu voor nummertje 2.

Veel plezier hier op het forum.

groetjes Danielle

en veel klus plezier zoals ze dat hier noemen hihihi

Hoi Danielle,

Bedankt voor je berichtje. erg leuk. Hoe heet je zoontje?
Was je snel zwanger van je eerste?
Ik ben 29 jaar.
Ik vind het heel spannend en het zwanger zijn lijkt mij een heel bijzonder gevoel.

En dat klussen dat komt wel goed, hahaha. Hoop vooral dat het spontaan en leuk blijft. Maar daar ben je zelf bij denk ik. En zeker in de begin fase kan je nog zorgeloos kijken hoe het gaat, het wordt natuurlijk wel een ander verhaal als je al heel lang probeert om zwanger te raken. Maar ben een positief ingesteldt persoon dus we gaan eerst maar eens kijken hoe het gaat. Geen zorgen voor de dag van morgen!

Nogmaals bedankt voor je berichtje. Voel me gelijk welkom.

Groetjes,
Angela

quote: MOONPOONTJE reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-05-2009 13:23:07'));

Hoi Angela,

Welkom op dit forum!! Ik ben Simone, 27 jaar, moeder van een jongen van 7 en een meisje van 1 1/2.

Hoi,

Bedankt voor je berichtje. Erg leuk en voel me gelijk welkom.
Zijn jullie nu bezig voor een 3e kindje of zit je gewoon voor de gezelligheid op dit forum. Hoe heten je kinderen als ik vragen mag?

Wat een vragen he.
Ik ben 29 jaar.

Vindt het heel spannend allemaal en erg leuk om op dit forum te zitten kan je er een beetje over kletsen met mensen in hetzelfde schuitje of die daar al ervaring mee hebben.

Groetjes,
Angela

Hoi Angela

Mijn zoontje heet Dean, en het heeft 7maanden geduurd voordat ik zwanger was van hem.
We zijn nu met de eerste ronde bezig. Ik ben in april gestopt met de pil en wou
eerst even afwachten dat ik gewoon ongesteld werd.
Deze week is de klus week (hihi) dus ik ben benieuwd.

groetjes Danielle

Terug
Bovenaan