Even voorstellen ?

Hoi (aanstaande) mama’s !<br />Mijn naam is Tamara (25) samenwonend met mijn vriend Kevin (23). Gisteren heb ik positieve test in handen gehad en vandaag weer. Morgen even clear blue digitale test halen met wekenindicatie. Volgens eigen berekening nu 5+4 week zwanger.<br />In oktober vorig jaar een miskraam gehad met 20 weken zwangerschap. Na zoveel mooie echo’s van onze lieve kleine Aiden. Ons beweeglijk mannetje! Ze zagen bij de 20 weken echo dat de navelstrengetje maar 1 bloedvat had. (Maar zou geen reden zijn tot overlijden en of risico). Voor zekerheid was ik doorgestuurd na het umcg voor verdere onderzoeken (wat mij dus nog onzekerder maakte) vervolgens kwamen wij dus bij het UMCG aan 3 dagen later was onze kleine Aiden helaas al overleden… de wereld stortte onder onze voeten vandaan.. <br />uiteindelijk op 26 oktober bevallen van een jongentje waarvan je weet dat je hem nooit zult horen huilen en nooit zult zien opgroeien.. <br />Afgelopen mei raakte ik weer zwanger. Miskraam met 5 weken zwangerschap. Helaas….<br />Is het me niet gegund ?<br />Nu dus gelukkig weer zwanger en hopelijk mogen wij in mei onze kleine spruit in onze handen verwelkomen, huilend en gezond! Duimen !!!!!!!!!<br />

Lieve Tamara,
Gefeliciteerd! Wat een enorm heftig verhaal... ik duim voor je dat alles goed is en blijft gaan ♡

Zet 'm op!

Heel veel kracht voor het grote verlies! Blijf er goed over praten. 

Daarnaast gefeliciteerd met dit grote nieuws. En ik duim ook voor jullie dat alles goed is ??

Dankjewel!! Ja het is heel dubbel. Ben ook erg bang dat dit weer misgaat ofzo.. maaarr ik probeer positief te blijven! Kan ook niet wachten om de clearblue test te halen dus ga ik vanmiddag gelijk doen !

Jeetje wat heftig zeg ? Idd over praten en je gevoelens blijven uiten, maar zo te zien lukt dit je gelukkig goed!

Ik hoop van harte dat dit wondertje blijft zitten en jullie straks een klein gezond popje in jullie handen mogen houden ???
Heel veel geluk gewenst voor jullie.

Terug
Bovenaan