Even voorstellen :-)

Hoi iedereen,

Daar ik nieuw ben op dit forum zal ik me even voorstellen; Ik ben 27 jaar oud en woon sinds 2,5 jaar samen met mijn vriend. Ik heb al een geruime tijd een kinderwens maar vriendlief was hier nog niet aan toe, tot vorige week waarna hij prompt verloren uit het niets zei dat hij er de laatste tijd veel over had nagedacht en er voor wilde gaan. Hup direct de (mini) pil opgeruimd en het de dagen erna extra gezellig gehad, gewoon omdat we ons daar prettig bij voelen :-D

Een aantal jaar geleden heb ik kritiek in het ziekenhuis gelegen met longembolieën. Gelukkig niet erfelijk belast maar wel zo de nodige voorzorgsmaatregelen bij een toekomstige zwangerschap. Dit maakt het voor mij extra spannend.

Ondanks dat we pas een week zijn gestopt met de minipil is er op een hoop buikkrampen na nog niets te bekennen. Hopelijk komt alles gauw op gang en is mijn cyclus vrij snel onder controle. Wachten duurt altijd zo lang, vooral als je iets heel lang al wilt en het eindelijk zo ver is.

Nou, al met al is het een langer berichtje geworden dan ik in eerste instantie in mijn hoofd had zitten. Hopelijk mag ik snel goed nieuws brengen!

Ik duim voor jullie allemaal!

Groetjes,

WinterMeisje
 
Terug
Bovenaan