Even voorstellen...

Goedemorgen allemaal,

Gister was ik drie dagen over tijd en ik was ook al drie dagen aan de diarree. Ik voelde me vreemd, moe, last van zere borsten en voelde me opgezet.
Was eigenlijk nog niet van plan om een test te doen, maar het lag er nu zo dik boven op. En ik ben nog nooit een dag overtijd geweest. Dus we hadden een test gehaald, en ja ik ben zwanger. Het is zeker gepland maar toch schrokken we heel erg. Ik voel me nu ook heel vreemd, en mijn vriend is helemaal onzeker. Er komt nu zoveel op ons af, echt raar gewoon....Ik was ook pas sinds april gestopt met de pil.
Eigenlijk weet ik ook niet welke stappen ik nu moet gaan ondernemen.. Ik wil het nog aan niemand vertellen, namelijk pas als ik drie maanden ben.
Wie kent dit gevoel en wil er met mij over praten.

Groetjes San (24 jaar en 5,5 week zwanger)
alexandra_danielle1979@yahoo.com
 
Hoi San.

Gefeliciteerd!!!

Ik weet wel een beetje hoe je je voelt want dat hadden wij ook in het begin....het is zeker gepland bij ons maar toch als het echt zo is schrik je een beetje dus dat is normaal. Je hoeft het ook niet gelijk aan de grote klok te hangen maar het is wel verstandig om een afspraak te maken met je huisarts.
Die kan je dan meer vertellen over hoe en wat.
Verder gewoon alles met de dag nemen en geniet van ieder momemt die je hebt met je baby!!!

Groetjes Marijke
 
Hoi San,

Gefeliciteerd, kom je ook op het April moedersforum?
Daar zijn we allemaal ong.net zover.

Je gaat naar Forum>zwanger>helemaal onderaan april-moeders 2005.

Jeanette
 
hoi!

herkenbaar hoor! IK ZIE EEN STREEPJE!!!
NEEEEEEE
ik hed t ook niet verwacht, zo snel. meteen eerste keer raak. we zijn een beetje open neer geschommeld van: WENNEN - TOF - WENNEN - TOF
je hoeft nog niks te regelen, reken uit wanneer t waarschijnlijk komt en maak een afspraak met de vk, bij ons kon je er pas met 13 wk terecht.



 
Hoi San,

Ik ben meer dan anderhalf jaar bezig geweest om zwanger te worden, en toen het eenmaal zover was schrok ik er toch ook enorm van.
Misschien hoort dat er wel gewoon een beetje bij, in het begin van de zwangerschap!
Laat het maar rustig even over je heenkomen.

Enne: gefeliciteerd met je zwangerschap!

N.
39 wkn
 
Terug
Bovenaan