even voorstellen

Hallo dames,

Ik mag van het zwanger worden forum af. Ik heb net ontdekt dat ik zwanger ben van ons tweede kindje! Nu beginnen dus de zenuwenweken weer! Ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan. Ik heb al eens een miskraam gehad, maar daarna een pracht zoon. Dus ik weet dat het ook goed kan gaan. Maar dat neemt de zenuwen niet weg. Ik zit nu volop in de kwaaltjes. Last van de borsten, buikkrampen, duizelig en vlagen van misselijkheid. Maar we zijn dolgelukkig dat het weer gelukt is. En nog vlot ook. Ik was na 3 maanden zwanger! Dus ik ga proberen ervan te genieten.

Mijn gegevens: Kat, 31 jaar, tweede kindje. En waarschijnlijk half november uitgeteld.

Groetjes, Kat
 
Hoi
Van harte gefeliciteerd!! Was jij niet degene bij wie de kat het al een beetje aangaf? Ik heb weleens stukjes op het zwanger worden forum gelezen.

groetjes Chislaine 25w2d
 
Gefeliciteerd hoor Kat,
Veel plezier hier en geniet van je mooie 9 maanden
(zonder al teveel zware momenten graag...)
Ik hoop hier snel bij te kunnen horen... hihi. De 10de mag je voor mij duimen...
Ik heb nu wel een zenuwachtig gevoel in mijn buik, en een harde, opgezette buik, maar het zal vast niets betekenen... Zal wel erg snel zijn!

Doegie,
Groetjes J
 
hoi kat,
gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan.
Kom je ook naar het november forum toe???
Deze is pas sinds een paar dagen op gang gekomen.

groetjes,
Dees
 
Terug
Bovenaan