even voorstellen

Hallo allemaal ik ben Jemaine en ik ben in verwachting van mijn eerste kindje en ik vind het best wel een beetje eng.Er komt zoveel op je af wat je wel en wat niet mag wat je allemaal in huis moet hebben als het kindje geboren word.Voor mijn man is het een beetje anders want die heeft al 2 kinderen uit een vorig huwelijk,2 meiden en die vinden het heel leuk dat ze een zusje of broertje er bij krijgen.
 
nou de groetjes jemaine
 
Hoi,

Ik ben ook zwanger van ons eerste kindje en idd het is ook best spannend!!
Nu is het vor jou natuurlijk anders aangezien je partner al 2 kinderen heeft en dit allemaal al zij het van de zijlijn heeft meegmaakt.
Ik benn nu 29 weken zwanger, en mocht je vragen hebben hoor ik het wel..

liefs

ps gefeliciteerd natuurlijk en geniet ervan..
 
Hoi Jemaine.

Ik ben ook zwanger van mijn eerste kindje en vind het ook spannend!!!
Gelukkig zijn er vrienden die ook al kinderen hebben die mij wel eens van goede raad voorzien en ik heb een vriendin die ook zwanger is dus kunnen we lekker met elkaar kletsen over de zwangerschap.
Je hebt toch het idee dat je het de hele dag over niks anders kunt hebben en dat lijkt me toch vervelend als je dat tegen iemand doet die niet zwanger is hihih.Die wil ook wel eens over andere dingen praten.
Misschien kun je eens een lijstje raadplegen over wat je allemaal nodig hebt voor de kinderkamer en die kun je misschien wel vinden op internet.Kijk eens rond zou ik zeggen.
Of zoek het op via google.nl.
Ik hoor wel of het gelukt is en succes met je zwangerschap..

Groetjes Claudia
 
Hallo,

Ik ben zwanger van mijn derde,dus wat meer ervaring.
Tipje,laat alles lekker op je af komen en geniet er vooral van.
er zijn genoeg kant en klare lijstjes die je vertellen wat je allemaal nodig hebt en wanneer.
Begin lekker op tijd aan de babykamer,want als dat af is geeft het je heel veel rust.
En heb je vragen of voel je je onzeker.op dit forum kun je lekker alles kwijt.
En er is altijd wel iemand die een lief woordje of antwoord heeft.

Groetjes Karin
 
Terug
Bovenaan