Even voorstellen!!!!!!!!!!!!

Hallo dames,

Ik ben Cinnie en ik ben 30 en misschien in verwachting van mijn 2de kindje.Ik weet het niet of ik zwanger ben maar het lijkt er wel op.
Ik heb al 3 zwangerschapstesten achter de rug en er kwam alleen maar negatief uit.Maandag ga ik naar de dokter en dan komen we er achter of ik het wel ben.

Mijn laatste menstruatie was 14 april en dus uitgerekend ben ik nu 8 weken en 2 dagen.

Ik laat het jullie maandag allemaal weten.

Liefs Cin
 
Hoi Cinnie,

Ik ben benieuwd of je zwanger bent, maar je zou haast denken van wel, raar dat de drie testen negatief waren. Nou heel veel succes maandag en we horen het wel!

Gr. Leen
 
Hallo Allemaal,

Ook ik wil me graag even voorstellen. Ik ben Marianne, 27 jaar en ben zwanger van  ons eerste kindje. Samen met mijn vriend  hopen wij om op  ongeveer 20 januari 2006 ons kindje te mogen verwelkomen.
Inmiddels zijn wij 9,5 jaar samen. en na lang oefenen (ongeveer 3 jaar) is het dan eindelijk raak. Stiekem hadden we de hoop een beetje opgegeven dat het bij ons op de (normale) manier niet zou lukken, maar wonder boven wonder kwamen we er 3 weken geleden achter dat we zwanger zijn.

Volgens de berekening ben ik 8 weken en 2 dagen.

Vorige week ben ik me de pletter geschrokken toen ik wat (oud) bloed verloor. Dit was gelukkig enkel te zien aan het toiletpapiertje maar ja je schrikt behoorlijk. En aangezien wij op een eiland wonen is het voor ons een kwestie van direct naar de huisarts. Wel zo makkelijk. De dokter heeft direct een echo gemaakt, en er was volop hartslag te zien.

Gelukkig. Nu heb ik de hele week erg last gehad van witte vloed. Dit waarschijnlijk omdat ik normaal gesprokken ongesteld had moeten worden, vervolgens had ik gisterenmiddag een beetje rose afschijding. Dit was ook eenmalig. Ik voel me verder hardstikke goed. Heb niet echt last van zwangerschapsverschijnsels, en volgens mij gaat deze zwangerschap helemaal goed komen.

Zo wat een verhaal, Ik vind het erg leuk om op dit forum te mogen schrijven en hoop dat ik samen met jullie een leuke tijd tegemoet zal gaan.

Vanaf het mooiste eiland in de waddenzee wens ik jullie allemaal een hele fijne en gezonde zwangerschap toe.

 groetjes marianne
 
quote: Pippeloentje schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-06-2005 15:17:38'));

Hallo dames,

Ik ben Cinnie en ik ben 30 en misschien in verwachting van mijn 2de kindje.Ik weet het niet of ik zwanger ben maar het lijkt er wel op.
Ik heb al 3 zwangerschapstesten achter de rug en er kwam alleen maar negatief uit.Maandag ga ik naar de dokter en dan komen we er achter of ik het wel ben.

Mijn laatste menstruatie was 14 april en dus uitgerekend ben ik nu 8 weken en 2 dagen.

Ik laat het jullie maandag allemaal weten.

Liefs Cin



Hallo Dames,

Nou ik ben vandaag naar de dokter geweest en het wees uit met een zwangerschapstest dat ik daar niet zwanger blijk te zijn.
Ik ben als ik wel zwanger ben 8 weken en 4 dagen zwanger.Nou ik wacht maar weer 4 weken totdat ik weer een test ga halen.
De Dokter zei"als een vrouw  6 maanden niet menstrueert dan kunnen we pas gaan kijken of er iets  aan de  hand is.Ik vind dat absurt maar ja wie ben ik.

Ik hou jullie op de hoogte.
Liefs Cin  





 
Terug
Bovenaan