Even voorstellen

Eigenlijk heb ik nog niet veel te melden en wou ik me alleen maar even voorstellen.

Bij deze dus. Ik ben 28, heb een onzettend lieve vriend die al papa is van een meisje van 7 jaar.

Ik heb net 4 dagen geleden een zwangerschapstest gedaan en die was positief! Ik ben me daar blij! Het is zo'n fantasties gevoel en tegelijkertijd ook best wel een beetje eng allemaal.

Morgenvroeg heb ik een afspraak bij mijn huisarts. Ook spannend. Heb geen idee wat daar dan allemaal gebeurt of gevraagd gaat worden.

Mocht ik iets meer te vertellen hebben, dan zien jullie 't wel!

Groetjes!
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Ik ben er nu ook sinds 4 dagen achter dat ik zwanger ben. Ik ben nu 5 weken maar het voelt nog zo onwerkelijk. Ik heb nog niet echt ergens last van, alleen soms een beetje weeig gevoel in mijn maag, niet echt misselijk.
Ik heb al 5 keer die zwangerschapstest uit de prullenbak gevist om te kijken of ik het me niet verbeeld had. Maar er stonden toch echt 2 strepen.  
Ik dacht alleen dat je pas bij 12 weken naar de verloskundige gaat, maar ik las op dit forum dat sommigen al veel eerder gaan en dan ook al een echo krijgen.
Ik ga volgende week ofzo toch maar eens de huisarts bellen...
 
Terug
Bovenaan